"הוא בדיחה"

ח"כ מרגי מסביר: זו הסיבה שש"ס מתנגדת לחוק של כלפון

לאחר שוועדת שרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק של ח"כ יום טוב כלפון, הקובעת כי סמינר שיפלה בנות ספרדיות - לא יזכה לתקצוב, ח"כ יעקב מרגי מסביר את ההתנגודת של סיעת ש"ס לחוק (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

לאחר שוועדת שרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק של ח"כ יום טוב כלפון, הקובעת כי סמינר שיפלה בנות ספרדיות - לא יזכה לתקצוב, ח"כ יעקב מרגי מסביר את ההתנגודת של סיעת ש"ס לחוק. הריאיון המלא, בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

ח"כ יעקב מרגי תומך בשלילת תקציבים לסמינר שיפלה בת ספרדיה?

"בוודאי. אני עשיתי זאת וזה לא מה שכלפון עושה, וזה מה שמקומם אותי. לא ברמה האישית, אבל ח"כ כלפון הוא בדיחה בצורת ההתנהלות שלו ואני אסביר לך מדוע.

"בשונה ממני אליו, אני עשיתי והוא בסך הכול העביר את החוק בקריאה טרומית, חוק שמשרד החינוך מתנגד לו משום שהוא טוען שיש סעיף בחוק זכויות התלמיד שאוסר להפלות תלמידות".

מדוע לא שמענו עד היום על סמינר אחד ששללו לו את התקציב?

"אז אני אחדש לך שיעקב מרגי יצר את התקדים הראשון מזה 70 שנה של שלילת תקצוב לסמינר של מנהל רשת שקוראים לו שמסיוב. תשאל אותו אם בשנת 2018 לא שללו ממנו תקציב בלחץ שהפעלתי דרך מנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן".

ישנה היום אפשרות למשרד החנך שיכולה לשלול תקציב מסמינר שמבצע אפליה?

"בהחלט. יש תקנה מספר 10 שאני תיקנתי בוועדת החינוך של הכנסת".

אז אתה אומר שהחוק מיותר?

"א, הוא מיותר. ב, לא נתנו לו להעביר אותו בקריאה שלישית, ולכן את מי בדיוק הוא מרמה? אני יתן לו להתגלח עלינו? גם אם לא היה את התקנה שלי לא הייתי מצביע בעד החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר