בישיבה • סיפור מרגש

הבחורים ארגנו לזוג גרים חתונת בזק • תיעוד

זוג גרים מקולומביה, הגיעו לארץ והיו חייבים להתחתן תוך שבוע. מכיוון שלא היו להם את האמצעים לכך, תלמידי ישיבה ששמעו זאת התגייסו • לעת עתה גר הזוג במתחם הישיבה (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
החתונה (צילומים: ישיבת בני עקיבא אהל שלמה)

בתוך שבוע וחצי: תלמידי כיתה י' בישיבת אהל שלמה הפיקו במהירות הבזק חתונה לזוג גרים מקולומביה, החתונה נערכה אמש (שלישי) באולם האירועים של הישיבה בזכות התגייסות של אזרחים בעיר ולעת עתה גר הזוג במתחם הישיבה.

לפני כשבוע וחצי, נודע לתלמידי כיתה י' מישיבת בני עקיבא "אהל שלמה" בבאר שבע, על זוג גרים שעלו מקולומביה לפני כשנתיים, שצריכים להתחתן מיד עם תום גיורם, אולם אין להם את האמצעים לכך.

מיד עם קבלת הידיעה, רתם ועד הכיתה את חבריו בישיבה, אנשי הצוות ואנשים נוספים שהצטרפו לגיוס כספים זריז.

תלמידי הישיבה הצליחו לארגן חתונה מרשימה ומכובדת. החל מהחופה ומטבעת הנישואין וכלה במפות המעוצבות הכול תרומתם של אנשי עסקים בעיר, כל זאת בתוך מספר ימים בודדים.

את החופה שהתקיימה אמש בבית המדרש הישיבה, ערך הרב ברוך גלמן בהשתתפותם של רבני הישיבה ורב קהילת הגרים בעיר הרב ישראל וורצמן. לאחר מכן התכנסו התלמידים והאורחים לסעודת מצווה באולם האירועים של הישיבה.

החתן שעדיין לא שולט בשפה העברית, הביע את התרגשותו הרבה בשפה הספרדית והודה לכולם על ההתגייסות המרשימה.

ראש הישיבה הרב רחמים פיניש סיכם: "שוב הוכיחו בני הישיבה שכאשר הם לוקחים משימה עם מבצעים אותה על הצד הטוב ביותר. נמשיך להיות מגדלור של חסד וטוב לטובת תושבי באר שבע והנגב כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר