דיין האמת

לאחר התדרדרות חמורה: האדמו"ר מטשאקווא זצוק"ל

אבל כבד בירושלים לאחר שהלילה נפטר בבית החולים לניאדו האדמו"ר מטשאקווא, הגאון הצדיק רבי נפתלי הלברשטאם זצוק"ל, מזקני האדמו"רים, כשהוא בן 94 (חרדים, דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מטשאקווא זצוק"ל (צילום: שלומי כהן)

אבל כבד בירושלים לאחר שהלילה נפטר בבית החולים לניאדו האדמו"ר מטשאקווא, הגאון הצדיק רבי נפתלי הלברשטאם זצוק"ל, מזקני האדמו"רים כשהוא בן 94.

האדמו"ר ששימש במשך עשרות שנים גם כיו"ר ועד הכשרות של העדה החרדית אושפז בשנתיים האחרונות מספר פעמים בבית החולים בשל התדרדרות במצבו, כאשר בחסדי שמיים הוא הצליח להתגבר ואף להשתחרר מבית החולים, כאשר לפני מספר שבועות הוא אושפז שוב בבית החולים בשל הצורך בניתוח דחוף, ומאז מצבו הורע מאד, עד אשר הלילה הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

הרבי נולד לאביו האדמו"ר הרה"צ רבי יעקב הלברשטאם זצ"ל, ובהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו מרת חיה שרה ע"ה, בת הרב שמואל גינסברג, מרבני הונגריה, ומצאצאי בעל ה'צרור החיים' רבי שמעלקא סעלישער זיע"א שנפטרה בחודש טבת בשנת תש"פ, חודשים ספורים לאחר פטירת בתם הרבנית דינה גשטטנר ע", יחד הם הקימו את משפחתם לתפארת.

בחודש טבת, שנה לאחר פטירת רעייתו הרבנית, ערך האדמו"ר מעמד הכנסת ספר תורה רב רושם לזכרה, מעמד שבו השתתפו אדמו"רים רבים וקהל חסידים.

בירושלים הכירו רבים את האדמו"ר כגאון בתורה ובהלכה, שחיבר את ספרו 'דברי נפתלי' על התורה ועל המועדים, רבי שהקים את בית מדרשו ברחוב יונה בירושלים, לשם נהרו רבים במשך השנים, שראו בבית המדרש כמקום של תורה וחסידות.

בפטירתו הותיר אחריו דור ישרים מבורך, נכדים, צאצאים ונינים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו תצא בשעה הקרובה מקרית צאנז בנתניה, ומאוחר יותר דרך בית מדרשו ברחוב יונה בירושלים, להר הזיתים שם הוא יטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר