מחממי נרות הם טרנדיים - אבל רגע, מה זה בכלל?!

אנו אוהבים להדליק נרות ריחניים בביתנו, אבל לאחרונה הפסקנו עם המנהג הלא בטוח הזה, כי חששנו ואז גילינו את "מחממי הנרות" שפתרו לנו את הבעיה ושינו לנו את החיים (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מדי יום חמישי בערב, כשאנחנו מסיימים לקרצף את הדירה שלנו, אנו דואגים לשמר את ניחוח הניקיון המשכר באמצעות הדלקת כמה נרות ריחניים, שגם נותנים אווירה חמימה ואז, אז אנחנו מרגישים "בית". עכשיו, תראו, אנחנו אוהבים את המגוון הרחב של נרות שליקטנו, אבל לקחנו מהם הפסקה כשחשבנו לעומק על הסכנה שיש ללהבה פתוחה (לפי "CozyBerry", מדי שנה 18,600 שריפות בתים נגרמות מנרות). ולפתע, ביום בהיר, גילינו את "מחממי הנרות", הדרך ליהנות מהנרות שלנו בצורה בטוחה, נטולת פיח.

מהו מחמם נרות?

מחממי נרות הם מכשירים חשמליים שכשמם כן הם, מחממים את השעווה בנר, על מנת להפיץ את הריחות הכלואים בה, מבלי להגדיל את הלהבה. ישנן שתי שיטות עיקריות לעשות זאת: הראשונה היא באמצעות מנורה המחוברת למעלה המכוונת זרם אור ממוקד כלפי מטה אל הנר וממיסה את השעווה מלמעלה. השיטה השניה פועלת הפוך, מלמטה למעלה - המשתמשים פשוט מניחים את הנר שלהם על גבי מגש חימום קטן שממיס את תחתית הנר.

מהם היתרונות של מחממי נרות?

ראשית והכי חשוב, משב אוויר לא נכון אינו יותר בערה בסלון שלכם. שנית, הריח שנוצר מכמה סנטימטרים של שעווה מומסת הוא עז יותר מזה של נר מומס, כך שאתם מקבלים אקסטרה ארומה עבור המאמץ שלכם. בנוסף, לא משתחרר אף בדל של פיח בעת כיבוי הנר, כך שהשימוש במחמם נרות נקי יותר. בנוסף, רבים מדגמי מחממי הנרות שממיסים את השעווה מלמטה למעלה משמשים גם כמחממי קפה.

וואו. "מחממי קפה" אמרתם? פתאום נדמה לנו שהמוצר הזה חיוני עבורנו לגמרי. קנינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר