סוף הגל?

הממשלה אישרה: אלו הגבלות הקורונה שיוסרו

בממשלה החליטו לאשר הסרת מגבלות קרונה נוספות, בין היתר ביטול מתווה בדיקות הקורונה במוסדות הלימוד. עוד ברשימת ההקלות: כניסת תיירים ושחרור בהדרגה (קורונה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

עם ההודעות של גורמים לפיהן חלה ירידה בגל החמישי, אישרו בממשלה היום (ראשון) שורת הקלות בהגבלות הקורונה.כל ההקלות צפויות להיכנס לתוקף בעוד עשרה ימים בדיוק.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר כי "המצב בישראל כרגע טוב. אנחנו רואים ירידה עקבית בנתוני התחלואה, אך במקביל נישאר עם האצבע על הדופק ובמקרה של וריאנט חדש נגיב שוב במהירות".

כניסת זרים לישראל תותר לכל קבוצות הגיל - בין אם מחוסנים ובין אם לא מחוסנים. בנוסף, הוחלט כי ישראלים שחוזרים לישראל, לא יחויבו בביצוע בדיקת אנטיגן לפני העלייה למטוס. במקום - יעברו בדיקת PCR מיד בנחיתה בישראל.

עוד הוחלט כי ישראלים לא יחויבו בבידוד - גם אלו שלא התחסנו.

במתווה החינוך החולט כי החל מיום חמישי הקרוב תלמידי תיכונים וחטיבות ביניים לא יהיו מחוייבים למתווה הבדיקות, ובעוד 20 ימים, ביטול מתווה הבדיקות יחול גם על בתי ספר יסודיים וגני הילדים.

בנט טען כי "צריכה להיות התאמה בין המדדים שלנו והמצב בשטח, לבין מה שאנחנו מקרינים לציבור ומצפים ממנו".

עוד אמר בנט כי "אנו עושים זאת כדי לשמור על אמון הציבור ולוודא שאזרחי ישראל מיישמים את ההנחיות וההחלטה שהממשלה מקבלת. צריך לפתוח כשהמצב משתפר - והוא משתפר משמעותית. המצב בישראל כרגע טוב. זה תוצאה של ניהול נכון ודינאמי, ולכן אנחנו גם פותחים עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר