המחירים זינקו בהתאם | צפו

אחרי ההקלות: הישראלים מתנפלים על הטיסות

לאחר החלטת הממשלה על הקלות תקנות הקורונה והקלות נוספות לשבים מחו"ל, הישראלים התנפלו היום על רכישת כרטיסי טיסה • עיקר הביקוש לטיסות: חג הפסח הקרוב (בארץ)

איציק אברהם | כיכר השבת |
נתב"ג, היום (צילום: חדשות הערב כאן 11)

עם ההודעות של גורמי הבריאות, לפיהן חלה ירידה בגל החמישי, אישרו בממשלה היום (ראשון) שורת הקלות בהגבלות הקורונה. כל ההקלות צפויות להיכנס לתוקף בעוד עשרה ימים בדיוק.

הישראלים שמו לב למגבלה העיקרית - והיא הכניסה לישראל. הממשלה אישרה היום, כניסת זרים לישראל שתותר לכל קבוצות הגיל - בין אם מחוסנים ובין אם לא מחוסנים. בנוסף, הוחלט כי ישראלים שחוזרים לישראל, לא יחויבו בביצוע בדיקת אנטיגן לפני העלייה למטוס. במקום - יעברו בדיקת PCR מיד בנחיתה בישראל.

בעקבות כך, על פי הדיווח ב'כאן חדשות', הישראלים התנפלו על האתרים להזמנת טיסות ועל סוכני התיירות, כדי לנסות להשיג טיסה בקרוב.

הדיווח (חדשות הערב, כאן 11)

על פי הדיווח, מדובר בטירוף שלא נראה הרבה זמן בישראל, הביקוש היום, גדול יותר מאשר השיא שהיה בשנת 2019, בעקבות כך, המחירים של הטיסות לפסח, זינקו היום במאות אחוזים.

חשוב לשים לב, כי מי שמזמין כרטיס טיסה, חשוב מאוד לבטח את כרטיס הטיסה, כי אמנם כעת הגל דועך, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה עד חג הפסח.

צפו בדיווח המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר