"לא נחום ברנע"

מה עמית סגל רוצה להיות "כשיהיה גדול" • צפו

העיתונאי אבישי בן חיים, ראיין את עמית סגל ושאל אותו על השאיפות שלו. סגל הבהיר, כי הוא לא מעוניין להיות כמו נחום ברנע, שמנע לטענתו מידע - בגלל אג'נדה • צפו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמית סגל ואבישי בן חיים (צילום: ועידת הכלכלה, חברה וחדשנות - מקור ראשון)

בכנס של מקור ראשון, הנערך היום (שני) בירושלים, ישבו באחד הפאנלים, העיתונאים, עמית סגל ואבישי בן חיים ודנו על כשלון הימין, בסוף הפאנל נשאל סגל על השאיפות שלו.

בן חיים שואל את סגל: "אני רוצה לשאול אותך: מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול. האם אתה רוצה להיות עמית סגל, להיכנס בתור ערך כמו נחום ברנע או דן מרגלית של פעם? בכיר עיתונאי ישראל? יש לך את זה, יהיה לך את זה. השאלה שאני רוצה לשאול אותך היא למה אתה לא רוצה להיות אמיל זולה? אף אחד אחר לא יכול, צריך מעמד כמו שלך".

עמית סגל השיב: "נכנעת לאליטות, אתה אמרת שאני יכול להיות עיתונאי אובייקטיבי כמו נחום ברנע. ברנע השתמש בכוחו העיתונאי כדי למנוע ידיעה שיאסר ערפאת, פניו למלחמה ולא לשום - והוא לא פרסם את זה".

"הציעו לו הקלטה של ערפאת, וברנע אמר למקור עם ההקלטה תלך לאהוד יערי, אני לעולם לא אמנע מידע מצופים בשם האג'נדה שלי".

"הוויכוח שלנו", הוסיף סגל, "הוא ויכוח על אידיאולוגיה, על מהות. הטענה שלי היא שברגע שאתה חוצה קו מסוים, כל המוסיף גורע. אתה יכול לשבת ולהודיע שנתניהו בעצם אשם בתיק 4000, אם ניקח דוגמה מהצד השני, שעשו רבים מעמיתינו. השפעתם צללה, רוב הציבור ישר רץ לצד השני. אני אגיד לך מה הטענה שלי: המהפכה היא לקחת ולהוכיח שאתה יכול להיות איש מקצוע לעילא ולעילא בלי להיות חתום על השמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר