"חציית קו אדום"

השר בני גנץ משיב אש: "תדרוכים פחדניים"

שר הביטחון בני גנץ משיב אש למתקפות נגדו מצד בכירים בקואליציה שטענו כי הוא מתנהג כמו 'ילד קטן': "התדרוכים הפחדניים והעלומים היא חציית קו אדום" (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני גנץ ונפתלי בנט (צילום: עודד קרני / לע"מ)

שעות לאחר שבכירים בקואליציה תקפו בחריפות את יו"ר 'כחול לבן', שר הביטחון בני גנץ, וטענו כי הוא מתנגד כמו 'ילד קטן' בשל החלטתו כי סיעת 'כחול לבן' תחרים את ההצבעות במליאה ובכך הוביל למשיכת כלל החוקים שהיו אמורים הלגיע להצבעות במליאת הכנסת.

מסיעת 'כחול לבן' נמסר הערב: "התדרוכים הפחדניים והעלומים של בכירים מטעם עצמם כנגד לוחמי ומשרתי צה״ל היא חציית קו אדום. הדאגה של גנץ ללוחמי ומשרתי צה"ל היא מתוך דאגה עמוקה לביטחון המדינה וקיומו של צה׳"ל כצבא חזק וכשיר.

"אם יש גורמים המוכנים לפגוע בלוחמי צה׳׳ל על משרתיו משיקולים פוליטיים ופוסט ציוניים - גנץ לא יאפשר זאת".

כזכור, מוקדם יותר במהלך פגישה בין ראש הממשלה, נפתלי בנט, לשר הביטחון בני גנץ, פפרסמו בכירים בקואליציה מתקפה חריפה נגד גנץ. בהודעה החריגה נאמר: "התנהגות ילדותית של גנץ שחושב שכולם מטומטמים. לא מדובר בביטחון המדינה אלא בפנסיות של חברים שלו. גנץ בעצם תקע את כל החקיקה שהייתה אמורה לעבור היום כולל נקודות זכות למשלמי המיסים. שוב גנץ מתנהג כחמוץ ומנסה לערער את היציבות של הקואלציה כמו ילד קטן. אולי הוא שוב מדמיין ממשלה עם ביבי".

גנץ החליט על הצעד הדרמטי של החרמת ההצבעות במליאה בשל כך שחוקים רבים שלו ושל מפלגתו תקועים בפקק החקיקה הגדול של ממשלת בנט-לפיד, והחלטה זו זכתה לתמיכת כלל חברי הסיעה, כולל השרים הנורווגים, כך טוענים בלשכתו.

לגנץ יש רשימות דרישות ארוכה, שלטענתו על הקואליציה לקדם: הקמת צוות מתווה השירות החדש; העברת חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית; העברת מתווה הארכת תקופות השירות; העברת רשות החדשנות למשרד המדע והטכנולוגיה; שיתוף כחול לבן בתוכניות הכלכליות ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר