"אמת"

הרשת החדשה של טראמפ כובשת את אפל

תוך יממה מאז הושקה TRUTH: הרשת החברתית של טראמפ - אחת משלוש האפליקציות הפופולריות בחנות האפליקציות של אפל. הרשת תושק בקרוב גם לחנות האנדרואיד (אינטרנט)

(צילום: שאטרסטוק)

הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, יכול להיות מרוצה בינתיים מהשקת הרשת החברתית החדשה שלו שהגיעה כבר לאחת משלוש האפליקציות המובילות של חנות ההורדות של אפל.

כזכור, לאחר שהפסיד בבחירות לנשיאות ארה"ב, נטען כי טראמפ עודד מחאה אלימה שכללה את ההסתערות הגדולה על הקפיטול. בעקבות האירועים הקשים טראמפ נחסם משימוש בכמעט כל רשת חברתית גדולה, כולל הרשת החברתית האהובה עליו - טוויטר.

טראמפ טען, כי מדובר בסתימת פיות ובמעשים המנוגדים לדמוקרטיה, בעקבות זאת החליט להשיק רשת חברתית משלו שלטענתו תהיה "חופשית מאפליה פוליטית”.

הרשת שנקראת "אמת" (Truth) הושקה אתמול למשתמשי אפל בארה"ב אך מהר מאוד נתקלה בבעיות טכניות כנראה בשל העומס הרב. משתמשים רבים דיווחו כי הם לא מצליחים להירשם לאפליקציה ואחרים דיווחו כי קיבלו הודעות אימות חשבון רק שעות לאחר שנרשמו.

משתמשים רבים לא הצליחו כלל להתחבר, בהודעה שהופיעה בדף הבית הראשי נכתב כי "הרשת עלתה לאוויר אך כרגע ישנה בעיה ליצור משתמשים חדשים, נרחיב בהקדם את יכולות האתר בכדי שגולשים נוספים יוכלו להתחבר".

למרות התקלות, האפליקציה הגיעה מהר מאוד לראש רשימת ההורדות בחנות של 'אפל' ומאות אלפי משתמשים חדשים הצטרפו עם השקתה. בהמשך היא צפויה להגיע גם למשתמשי אנדרואיד ולשאר העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר