"מנסים לשבור אותי"

בן גביר: "איימו עלי והמשטרה הפקירה אותי"

ח"כ בן גביר הגיע לשכונת שמעון הצדיק ולטענתו, הגיעו קבוצה של ערבים שניסו לתקוף אותו, והמשטרה החליטה לא להתערב - וזאת בהוראת מפקד מחוז ירושלים | תיעוד (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בן גביר היום, בשמעון הצדיק (צילום: ללא קרדיט)

המהומות בשכונת שמעון הצדיק בירושלים: ח"כ איתמר בן גביר, הגיע היום (רביעי) למקום ולטענתו, המשטרה החליטה לא להכניס את עוזריו הפרלמנטריים וכצעירים ערבים הגיעו לתקוף אותו, המשטרה לא התערבה - כל זאת לטענתו, בהוראתו הישירה של מפקד מחוז ירושלים, דורון תורג'מן.

לטענת בן גביר, הקצין שהיה במקום, דרש מהשוטרים לא להגן עליו - גם כאשר כעשרים ערבים ניסו לתקוף אותו ופגעו באנשי היחידה לאבטחת אישים של משמר הכנסת. כאשר בן גביר אמר זאת לקצין הוא שלח אותו להתלונן במשטרה.

מה גם שבמשטרה החליטו, לא לאפשר כניסת יועצים פרלמנטרים, חרף העובדה שבמשך כל השבוע אפשרו זאת, מדובר בהנחייה חדשה ולא חוקית.

בן גביר הודיע שיפעל נגד זה וקיים את הפגישה הפרלמנטרית מחוץ למתחם המגודר. בזמן זה הגיעו עשרים ערבים והחלו לקלל. בהוראת דורון תורגמן החזירו את הכוחות לתוך המתחם וכתוצאה מכך הותקפו אנשי היחידה לאבטחת אישים של משמר הכנסת המאבטחים את בן גביר.

ממשטרת ישראל נמסר, כי היא פועלת במקום למניעת אלימות, הפרות סדר ואירועי חיכוך עם כוחות משטרה רבים ומגוונים. פעילות המשטרה מבוצעת בהתאם להערכת מצב יומית, והכוחות פרוסים בשטח בימים האחרונים כולל הבוקר.

שמעון הצדיק היום, צילום: דוברות המשטרה

"לצערנו", הבהירו במשטרת ישראל, "אנו עדים בימים האחרונים לתופעה פסולה לפיה נבחרי ציבור מנצלים לרעה את חסינותם, מייצרים פרובוקציות ומלבים את הרוחות באזור. בנוסף הם מפיצים לכלי תקשורת חדשות לבקרים מידע כוזב. אם לא די בכך, חלקם בוחרים להכפיש פעם אחר פעם את המשטרה, המפקדים והשוטרים המסורים שפועלים במקום בכל שעות היממה לשמירת שלומם ובטחונם שלהם ושל כל תושבי האזור".

"אנו מגנים את הניסיונות הבלתי פוסקים להטעות את הציבור ולהכפיש את משטרת ישראל. המשך היערכות ופעילות המשטרה במקום תבוצע בהתאם להערכת המצב ולמען שלום הציבור ובטחונו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר