באשר תלכי

הדבר שמילא לי חוסר שלא היה במקום אחר

"אני בטוחה שאם לא הייתי פוגשת את באשר תלכי, לא הייתי היום במקום שבו אני נמצאת היום!" פותחת ציפורה בריינס את הסרטון המרגש • בזכות מי היא מאושרת ושמחה? (חרדים)

הם מילאו חוסר שאף אחד לא יכול היה למלא (צילום: כיכר השבת)

"הם מילאו חוסר שאף אחד לא יכול היה למלא, הם ידעו בדיוק איפה צריך לעזור ומה אפשר לתת"... ציפורה בריינס חולקת עמנו את רגשותיה, ומנסה להסביר גם את מה שלא ניתן לתאר במילים. לדבריה, "שום דבר לא דומה לתמיכה והאמפתיה שת מקבלת מנשות מקצוע ומנשים שעברו בעצמן את מה שאת עברת. אי אפשר להשוות בכלל!".

ארגון 'באשר תלכי' מסייע לאלפי נשים שמצאו את עצמן במצבי פרידה, גירושין ופירוק החבילה, אשר מתמודדות עם הבושה, עם הסטיגמה וכמובן עם הקושי היום יומי לנהל חיים בסיסיים. הארגון נמצא שם עבורן ומסייע להן לצלוח את הדרך הקשה, מושיט להן יד תומכת, חיבוק אוהב ומחזיר אותן לחיים של אושר וכבוד. בעשר שנות קיומו, 'באשר תלכי' סייע לאלפי נשים, העניק תשובות לכל השאלות והעלה אותן על דרך המלך.

בימים אלה, יוצא ארגון 'באשר תלכי' לקמפיין מיוחד שמטרתו לאפשר לארגון להתחיל את שנת העשור לפעילותו בדרך חדשה ובכוחות מחודשים, להגיע לעוד אלפי נשים שעדיין ממתינות, שהיד המושטת עדיין לא הגיעה אליהן. הן עדיין מצפות לעזרה, הן זקוקות להכוונה והן עדיין יושבות ומתייסרות.

בימים שלישי ורביעי, כ"ח-כ"ט אדר א', (1-2.3) כולנו מביטים להן בעיניים ואומרים להן: את לא לבד, אחותי את!

בואי להיות שותפה בארגון באשר תלכי למענן של הנשים הפרודות >>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר