מיליונים צפו

התלהבות ברשת: העיתונאי שמדווח מקייב בשש שפות שונות • צפו

על רקע המתיחות באוקראינה, דווקא סרטון שונה שהתפרסם בטוויטר הרעיש את הגולשים, בסרטון נראה עיתונאי מסקר את המתיחות בין רוסיה לאוקראינה אך בשש שפות שונות (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
פיליפ קרות'ר משדר (צילום: חשבון הטוויטר הרשמי של Philip Crowther)

בין שלל הדיווחים על ההתפתחויות בגזרת רוסיה-אוקראינה, דווקא סרטון שונה שהתפרסם בטוויטר הרעיש את הגולשים, בסרטון נראה עיתונאי מסקר את המתיחות בין רוסיה לאוקראינה - בשש שפות שונות.

העיתונאי שנקרא פיליפ קרות'ר, פרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו סרטון בו נראים רצף דיווחים שלו למגוון רשתות תקשורת ובשש שפות: אנגלית, גרמנית, לוקסמבורגית, פורטוגזית, ספרדית, וצרפתית, בכל פעם הוא מדווח עם מיקרופון שונה שנושא את סמל רשת הטלוויזיה בה הוא מדווח באותו הזמן.

קרות'ר בן ה-41 נולד בלקוסמבורג לאב בריטי ולאם גרמנייה, כך התחיל את חייו כשהוא מדבר בשלוש שפות שונות, בבית הספר למד את השפה הרביעית שלו, ובהמשך, בגיל 14 החליט ללמוד ספרדית, את כל השפות הוא דובר בבקיאות ועם המבטא הנכון, בתקופה האחרונה החל ללמוד את השפה השביעית שלו - ערבית.

הסרטון שהעלה בו נראים רצף הדיווחים שלו בשפות השונות בכיכר במרכז אוקראינה הפך לויראלי והגולשים ההמומים התפעלו מיכולותיו, הוא זכה ללמעלה מ-20 מיליון צפיות, 170 אלף לייקים ולתגובות רבות.

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר