"איזו מדינה?"

נתניהו בתגובה עוקצנית למינויה של "הח"כית הסוררת"

סרטון תגובה צולב וקטלני נגד מינויה של חברת הכנסת ממרצ שהפילה את 'חוק הגיוס', והתבטאה בביטויים שנויים במחלוקת שעוררו סערה, שחרר הערב ראש הממשלה לשעבר; צפו (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הסרטון של נתניהו (צילום: דוברות הליכוד)

ממשלת בנט-לפיד ניצבת בימים אלו בעוד משבר קואליציוני, שממשיך משברים קואליציוניים שקורים כבר כמה שבועות. הפעם האחרונה בה קואליציית בנט-לפיד העבירה חוקים באחדות הקואליציה הייתה חוק גיוס בחורי הישיבות בקריאה ראשונה, לפני יותר משלושה שבועות, וגם החוק הזה עבר לאחר שנפל בפעם הראשונה שהובא לכנסת.

מי שהפילה את החוק בפעם הראשונה הייתה חברת הכנסת ג'ידא רינוואי זועבי ממרצ, עד אז חברת כנסת שאיננה מוכרת לציבור הרחב, שנכנסה להיות אחת מ-120 נבחרי הציבור שלנו רק באמצעות החוק הנורווגי, בו השתמשה מרצ עבור שלושת שריה: ניצן הורוביץ שר הבריאות, תמר זנדברג השרה להגנת הסביבה ועיסוואי פריג', השר לשיתוף פעולה אזורי.

בעקבות אותה ההצבעה, כשהתברר כי רינוואי זועבי לא בדיוק מחויבת לקואליציה, החליט השבוע שר החוץ יאיר לפיד למנות אותה לתפקיד הקונסולית הכללית של ישראל בשנגחאי, אחת הערים החשובות בסין, זאת על אף שהתבטאויותיה בעבר הוכיחו כי היא לא רואה עין בעין את עתידה של ישראל כפי שרואים רוב אזרחי המדינה.

מסיבה זו, וכעוד הזדמנות לנצח את ממשלת בנט-לפיד, שחרר הערב (רביעי) ראש האופוזיציה בנימין נתניהו סרטון ברשתות החברתיות, התוקף את ההחלטה למנותה לתפקיד:

"מר נתניהו, שמעת שמינו את חברת הכנסת זועבי להיות קונסולית בסין?", נשמע עוזרו, יועץ התקשורת והמדיה טופז לוק, שואל את ראש הממשלה לשעבר. "מטעם איזו מדינה?", משיב נתניהו בתמיהה, בעקיצה ללפיד, ולוק עונה: "ישראל".

"זועבי מתנגדת להמנון, מתנגדת לריבונות שלנו ברמת הגולן, מתנגדת למדינת ישראל כמדינה יהודית, מתנגדת למדינת ישראל! זה הזוי!", תקף ראש האופוזיציה בהמשך דבריו.

צפו בסרטון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר