הודף שמועות

חילי סורוצקין בוידוי אישי: "האמונה שלי מתחזקת"

הטיחו בו שהוא מתרחק מהדת, וחילי סורוצקין, בעלה של מגישת הטלוויזיה החילונית קורין גדעון, החליט להדוף את השמועות: "יש גם סיכוי שיום אחד תראו אותי בלבוש חרדי" (ברנז'ה, אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סורוצקין וגדעון וההורים החרדים (צילום: קורין גדעון באינסטגרם)

איש העסקים חילי סורצקין, בעלה של מגישת הטלוויזיה קורין גדעון, פרסם היום (רביעי) פוסט נוקב בתגובה לטענות על ריחוקו מהדת. סורוצקין הבהיר כי האמת הפוכה מכך במאה ושמונים מעלות.

סורוצקין, שגדל במשפחה חרדית, ומסתובב כיום רבות ברחבי העולם לרגל עסקיו, מקפיד מידי יום להניח תפילין ולהתפלל, לומד תורה ואף שומר שבת וכשרות.

"אני לא נוהג לכתוב פוסטים", כתב סורצקין "אבל שאלו אותי אם חזרתי בשאלה, אז התשובה היא לא. מעולם לא הפסקתי להאמין בבורא עולם, אפילו להיפך, ככל שאני מכיר את העולם החילוני האמונה שלי רק הולכת ומתחזקת ויש לי יותר תשובות משאלות".

הוא הוסיף: "חונכתי לעשות כל לילה לפני השינה חשבון נפש - מה עשיתי טוב היום ומה עשיתי רע, איך אני יכול להיות אדם יותר טוב, יהודי יותר טוב, בשבילי זאת אמונה".

בהמשך דבריו כתב: "יש גם סיכוי שיום אחד תראו אותי בלבוש חרדי וזה לא אומר שחזרתי בתשובה, לחזור בתשובה זה להיות אדם טוב שעושה את חשבון הנפש הזה כדי להשתפר. זה בבסיס של הכל ולפני הכל אני אותו חילי שהייתי כל החיים".

לסיום כתב: "לא השתניתי במילימטר ממה שההורים שלי חינכו אותי להיות - אדם שמכבד את כולם, שלא שופט אף אחד (בטח לא על פי החיצוניות שלו), שמתעסק בעצמו ובמה שהוא יכול לתרום לעולם. חוץ מזה, הכל הבל הבלים".

כזכור, לפני כשלוש שנים חילי סורצקין וקורין גדעון - נישאו כדת משה וישראל, כאשר ב'ברכה אחריתא' בחופה כובד האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל - שהיה דודו של חילי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר