מלחמה באוקראינה

דובר צה"ל לשעבר: "תנו לנתניהו לתווך מול פוטין"

בצל הדיווחים כי נשיא אוקראינה ביקש מרוה"מ נפתלי בנט לתווך במשא ומתן בין אוקראינה לרוסיה על מנת להגיע להפסקת אש, שם מסקרן הוצע ע"י דובר צה"ל לשעבר (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בצל הדיווחים כי נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, ביקש מראש הממשלה, נפתלי בנט, לתווך במשא ומתן בין אוקראינה לרוסיה על מנת להגיע להפסקת אש, שם חדש ומסקרן הוצע אמש (מוצ"ש) ברשתות.

דובר צה"ל לשעבר, רונן מנליס צייץ בטוויטר "דל״פ (דעה לא פופולארית) - ישראל צריכה למנות את נתניהו לשליח מיוחד למו"מ בין רוסיה ואוקריאינה".

מנליס הסביר: "יצא לי לראות מקרוב את האופן שבו נשיא רוסיה פוטין מקשיב ליו״ר האופזציה אם יש לישראל סיכוי להשפיע על האירוע זה באמצעותו. זו גם תהייה תעודת כבוד לממשלה הישראלית. אחרי שיצליח (או חלילה יכשל) נחזור לעניני דיומא".

הציוץ עורר כמובן רעש רב כשגולשים רבים תמכו ברעיון והזכירו את הקשרים הטובים בין נשיא רוסיה ליו"ר האופוזיצה כיום ורוה"מ בעבר, בנימין נתניהו.

מנגד, רבים טענו כי מדובר ברעיון אווילי, וכי ישראל צריכה להתרחק ככל הניתן מהתערבות במלחמה, על מנת לא להיפגע, אחרים טענו כי הקשרים הטובים בין פוטין לנתניהו היו רק בשל היותו של האחרון ראש ממשלה של מדינה במוקד כוח וכיום לפוטין אין שום הערכה כלפיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר