בסוף השידור | צפו

קייב: שוטרים החלו לירות לעבר העיתונאי הישראלי

העיתונאי הישראלי דובי גיל-הר, יצא לקייב כדי לדווח על המלחמה במקום, כאשר יצא במהלך הלילה לדווח, עצר לידו רכב והחלו לרוץ לכיוונו ולירות באוויר • כך הוא שוחרר מהשוטרים | צפו (בעולם)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
דובי גיל-הר בקייב (צילום: חדשות הערב כאן 11)

תיעוד מלחיץ: מגיש הטלוויזיה הישראלי דב גיל-הר, שליח 'כאן 11' באירופה, המדווח בימים אלו מגבול אוקראינה רוסיה בעקבות הלחימה בין המדינות - נקלע לתקרית מפחידה עם שוטרים שירו לעברו.

גיל-הר יצא הערב (ראשון) מהמלון בו הוא שוהה בקייב, בכדי לדווח למהדורה המרכזית מרחובות העיר השוממים מאדם, אלא שלפתע שוטרים מקומיים שחלפו במקום לא זיהו שמדובר בעיתונאי - ירו באוויר כאות אזהרה והמגיש נאלץ להרים את ידיו ולסמן להם שהוא עיתונאי.

מתאגיד השידור הישראלי - 'כאן 11' נמסר: "בתקרית שהתרחשה במרכז העיר קייב בעת שיצא שליח כאן חדשות, דב גיל-הר לדווח מחוץ לבית המלון עצרו לידו שוטרים מקומיים שלא זיהו שמדובר בעיתונאי ישראלי וירו באוויר כאות אזהרה".

גיל-הר מרים ידיים • תיעוד מלמעלה

"גיל-הר הרים את ידיו הוציא בזהירות את מכשיר הסלולרי שלו והציג את תעודת העיתונאי. השוטרים הורו לו להיכנס חזרה למלון. לגיל-הר שלום".

דב גיל-הר שיחזר את אשר אירע וסיפר: "יצאו מהרכב שני לובשי מדים. אני רואה אותם רצים ופתאום אני מבין - הם רצים אלי, אז הרמתי ידיים"

כזכור, ביום חמישי האחרון, עם תחילת הקרבות בין רוסיה לאוקראינה, נקלע גיל-הר, לאירוע בו נתבקש להתפנות מידית ממלון מקומי עם הציוד, בגלל תחילת המלחמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר