ומה החמיא לחב"ד?

מחיר הדלק ירד? • צפו בתשובה של ליברמן

שר האוצר ליברמן התייחס היום למלחמה בין רוסיה לאוקראינה ושיבח את שלוחי חב"ד במדינה. לאחר מכן, התייחס ליוקר המחייה ולזינוק הצפוי במחיר הדלק; "אנו במצב טוב" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו (צילום: ערוץ כנסת)

שר האוצר אביגדור ליברמן, נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת, ודיבר על עליית מחירי הדלק וכן על הפלישה הרוסית לאוקראינה.

בפתח דבריו התייחס ליברמן לפלישה הרוסית ואמר: "מקווה שהסכסוך בין רוסיה לאוקראינה יעבור ממישור צבאי לדיפלומטי. אנחנו כישראלים משתדלים להעניק את הסיוע ההומניטרי המקסימלי, לישראלים ולאוקראינה. הסיוע שאנחנו מעניקים לא דומה לאף מדינה בכל העולם".

בנוגע למצב היהודים באוקראינה, אמר ליברמן: "אני רוצה לברך את רבני חב"ד. הם עושים שם עבודה מדהימה. ממש צבא השם עושים כל מאמץ, ולא חוסכים זמן וכסף".

המחמאה לחב"ד

בשלב זה עבר ליברמן לדבר על המלחמה ועל עליית מחירי הדלק - מחר: "ברור שלמלחמה הזו תהיינה השלכות כלכליות על כל העולם. אנחנו רואים תנודות במחירי הנפט, בשווקים, בבורסות, במחירי הסחורות, בחיטה, בפחם וכך הלאה. אני שומע דרישות להוריד את הבלו, אבל חבר'ה, לאט לאט. להירגע. לעשות צעדים כאלו זה כמו לעשות טיח באמצע רעידת אדמה. מבחינת מלאים אנחנו במצב טוב, ואין שום מקום לדאגה".

על המצב הכלכלי אמר שר האוצר: "יש קפיצה בהכנסות ממע"מ בכמעט 27%. המצב הכלכלי יציב. לגבי סיוע לעסקים הקטנים ולעצמאים: כפי שהבטחתי, גיבשתי מתווה סיוע לבעלי עסקים עד 60 מיליון ש"ח בשנה, שיסייע למי שהפסיד כ-35% בהשוואה לינואר-פברואר של 2019, ונעניק עבורם סיוע עד גובה של 600,000 ש"ח. זה סיוע נרחב, ומתכתב עם היכולת שלנו היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר