חשיפת 'כיכר'

סחט באיומים: מעצרו של מפקח הכשרות הוארך

השופט החליט להאריך את מעצרו של הגורם שפיקח על כשרות למכשירי טלפון ולפי החשד סחט בעלי חנויות באיומים קשים • גורמים ב'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' מתנערים (חדרים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד בבית משפט (צילום: באדיבות המצלם)

מעצרו של מפקח על כשרויות טלפונים, החשוד במעורבות בהפגנות נגד חנויות סלולר ללא כשרות של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' בירושלים, הוארך היום (שלישי) בשבעה ימים נוספים. הוא חשוד בסחיטה באיומים של בעלי חנויות סלולר בציבור החרדי בשנה האחרונה.

השופט אלעד לנג, שהחליט על הארכת מעצרו, אמר במהלך הדיון: "במספר רב של הזדמנויות סחט המשיב באיומים בעלי חנויות סלולר תוך שהציע להם לשלם לו כספים כדי לקבל כשרות. על פי החשד בעלי חנויות שלא שילמו זכו להתקפות".

עורכי הדין שלמה חדד ואיתי כהן ממשרד כהן חדד ושות' מסרו: "מדובר בהארכת מעצר ראשונה. מרשנו מסר גרסה סדורה במשטרה ולפיה דחה את את כל המיוחס לו. המשטרה מנסה בכל דרך אפשרית ליחס לו דברים שלא ביצע מעולם והדברים יתבהרו בהמשך ההליך".

החשוד נעצר הלילה במרכז העיר ירושלים. גורמים בוועדת הרבנים טוענים שלפני תקופה אותו עצור פוטר מעיסוק בוועדה וכיום לא אין לו קשר לוועדה.

שוטרים מחוץ לביתו של החשוד, הלילה (באדיבות המצלם)

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב למעצר ואמר: "נמשיך לפעול נגד גורמים עבריינים שהפכו שוק חופשי לקרטל, ואת חנויות הסלולאר ליעד לפרוטקשן. מה שהיה שנים ארוכות, לא יהיה יותר".

יצוין כי את המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונת גאולה מנהלת 'העדה החרדית', ללא קשר לחנויות הטלפונים בשאר הערים החרדיות, וזה לאחר שבתקופה האחרונה התקבלה החלטה של 'העדה' לצאת במאבק בנושה לטענתם בשל תלונות של ראשי ישיבות בשכונה.

כזכור, בתחילת השבוע התקיימה הפגנה סוערת נגד חנות סלולר ומחשבים ברחוב עזרא הסמוך לשכונת גאולה בירושלים. המשטרה פיזרה את המפגינים באמצעות מכת"ז ורימוני הלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר