"בעל הבית השתגע"

עמיחי שטיין: "פוטין מתוסכל, הוא לא מצליח"

העיתונאי עמיחי שטיין, הכתב המדיני של 'כאן חדשות', התארח באולפן 'כיכר' והתייחס למלחמת רוסיה-אוקראינה: "בעל הבית השתגע וגם מתוסכל, רוסיה חטפה מכה קשה" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

העיתונאי עמיחי שטיין, הכתב המדיני של 'כאן חדשות' העוקב אחר המלחמה באירופה, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למלחמת רוסיה-אוקראינה: "בעל הבית השתגע וגם מתוסכל, רוסיה חטפה מכה קשה". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "האירוע הזה כנראה נגרר יותר ממה שהרוסים רצו שהוא יגרר. בהתחלה הם ירו נשק מדויק לעבר אתרים צבאיים, לא כמו תמונות ההרס של הימים האחרונים, בתחילה הם חשבו שבאמצעים האלה - המדויקים - הם יצליחו להשיג את ההישגים שהם תכננו, וזה לא קרה".

באשר להתנהלות הנשיא ולדמיר פוטין, מסביר שטיין: "בעל הבית השתגע וגם מתוסכל, למעשה הוא לא מצליח לעשות את זה באמצעים ה'עדינים', הוא החליט להכניע אותם פיזית ולגרום להם להיכנע. אנחנו יודעים שהם חטפו מכה קשה, הם מוכנים להגיד שחיילים שלהם נהרגו, יש שם היקף גדול של הרוגים, כמה? אנחנו לא יודעים ולא נדע כי הרוסים עצמם לא מונכים להודות בזה".

לדבריו: "יש יותר ויותר בטענות שהחיילים שהגיעו לא ידעו שהם באים לקרב אלא אמרו להם שהם יוצאים לתרגיל".

"פוטין לא ירגע עד שהוא יכבוש את אוקראינה וישלוט בה, כמה זמן שזה יימשך", הוסיף הכתב המדיני: "הוא לא רוצה להיות שם פיזית, הוא רוצה שלטון פרו רוסית, מה שהיה לפני המהפכה בשבנת 2014, מהפכה שהדיחה את השליט הפרו רוסית. הוא רוצה לראות אוקראינה פרו רוסית, זו התוכנית שלו, איך הוא יגיע לשם? מבחינתו כל האמצעים כשרים".

כאמור, הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר