אחרי שחטפו

בכלכליסט מסרבים להתקפל ומשגרים הודעה חריפה: "אמת דיברנו"

התחקיר שגווע בקול ענות חלושה: לאחר שב-NSO הודיעו כי יתבעו תביעת לשון הרע את 'כלכליסט' על "פרסום חד צדדי וכוזב", הערב מגיבים בחריפות בעיתון • "אמת דיברנו" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
כלכליסט. שיקרו? (צילום: Michal Fattal/Flash90)

פרשת NSO מסרבת לרדת מהכותרות: אחרי שגוועה בקול ענות חלושה, ולאחר שב-NSO הודיעו כי יתבעו תביעת לשון הרע את 'כלכליסט' על "פרסום חד צדדי וכוזב", הערב (רביעי) מגיבים בעיתון.

בהודעת כלכליסט נכתב: "חברת הסייבר ההתקפי NSO, שמככבת באינספור פרסומים קשים ברחבי העולם על פריצה, מעקב וריגול אחרי אזרחים, מתנגדי משטר, פעילי זכויות אדם ועיתונאים, הגישה השבוע תביעה על סך מיליון שקל בניסיון להשתיק את 'כלכליסט'. התביעה מתייחסת בעיקרה לכתבה של העיתונאי עומר כביר, ביום 10 בפברואר, על המאפיינים והיכולות של הרוגלות של NSO".

בעיתון הודיעו: "'כלכליסט' ינסח כתב הגנה לבית המשפט, שיכלול הגנות מרובות, ואולם כבר בשלב זה אנחנו מבקשים להודיע כי אנחנו עומדים מאחורי הדברים. אמת דיברנו. התביעה לא תרתיע אותנו מהמשך הדיווחים על קבוצת NSO. אנחנו מתכוננים לניהול המשפט ללא פשרות עד להכרעת בית המשפט וחשיפת האמת".

כזכור, לאחר החשיפה של תומר גונן שדיווח כי המשטרה השתמשה בתוכנת 'פגסוס' ללא צו משפטי, דיווח עומר כביר על דרך הפעולה של התוכנה וטען כי אחת מהתכונות של התוכנה היא היכולת למחוק רישומים ולטשטש עקבות - מה שמונע את גילוי האמת. ב-NSO הגיבו לדברים בחריפות ולאחר דו"ח הוועדה שסתר את תחקירו של גונן הגישו תביעה, כאמור, כעת בכלכליסט מגיבים כשהם מסרבים להתקפל ועומדים מאחורי הדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר