ח"כ אזולאי עולה להתקפה

"גדעון סער לא עושה כלום מלבד להכות בחרדים"

העימותים בממשלה וניצחונות האופוזיציה; חוק הגיור ופגישת בנט והרפורמים; צעדיו של גדעון סער נגד החרדים וההסתה של איווט ליברמן • ח"כ ינון אזולאי בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לפגישת ראש הממשלה, נפתלי בנט, עם ראשי תנועת הרפורמים וזה לצד החקיקה בנושאי דת ומדינה. אזולאי האשים את גדעון סער ואיווט ליברמן כאחראים מרכזיים להרס היהדות, יחד עם השר לשירותי דת, מתן כהנא. בהמשך הריאיון התייחס אזולאי להסתה נגד הציבור החרדי בצל המשבר הכלכלי. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "אני לא מתפלא. הממשלה הזאת נמצאת בשאול תחתית עם ראש ממשלה חובש כיפה, ועם מתן כהנא, שר לשירותי דת כביכול שמצהיר בכל מקום שהוא פועל כדי לקרב את העולים של ליברמן, ולכן אני לא מתפלא שהם נפגשים עם רפורמים.

ח"כ ינון אזולאי בריאיון לישי כהן

"עלינו לזכור שאדם שהתגייר בגיור רפורמי הוא איננו יהודי, ושהחוק של מתן כהנא הוא חוק שכל אחד יכול להבין ממנו את מה שהוא רוצה, הכול כדי לעשות את מדינת ישראל כמדינה לכל העמים, להביא רפורמים ואנשים על פי חוק השבות".

אתה שותף לאמירות שנפתלי בנט קרוב יותר בעמדותיו לרפורמים מאשר לחרדים ולדתיים?

"חד וחלק. לפי התהליכים שהוא עושה הוא קרוב אליהם הרבה יותר מאשר אלינו".

"לגבי גדעון סער", הוסיף ח"כ אזולאי: "כל מה שהוא עושה קשור לחוקים של נתניהו, כדי לעשות הכול שהוא לא יחזור. יש לו כפייתיות בכל מה שקשור לביבי ובדרך הזאת הוא מכה בדתיים ובמדינת ישראל".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר