בן העסקן | חשיפה

אברך מ'הפלג' התגלה כעריק - ונעצר הלילה

אברך, בן לעסקן מוכר נעצר במהלך הלילה, לאחר שריסס גרפיטי. בבדיקה הוא התברר כעריק - שלא מוכן להתייצב מאידאולוגיה • בראשון הקרוב מתכננים הפגנות לשחרורו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנות קיצוניים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אברך חרדי נעצר במהלך הלילה (רביעי) האחרון בעיר בית שמש, בבדיקה במסוף המשטרתי התברר כי מדובר בעריק צבאי, האברך הועבר לידי המשטרה הצבאית, ובחוגי הקנאים מתכננים להפגין עבורו.

חרדי תושב בית שמש, המשתייך לקהילת הפלג הירושלמי בעיר, נעצר בסיור שגרתי על ידי המשטרה בבית שמש, שם כאמור התברר שמדובר בעריק.

האברך אב לילדים קטנים ובנו של עסקן חרדי בכיר ומוכר, הפועל נגד גיוס חרדים לצבא, נעצר והועבר לידי המשטרה הצבאית - להמשך הטיפול.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הרקע למעצרו על ידי המשטרה, הוא בשל חשד לריסוס גרפיטי בעיר בית שמש. וכי מדובר באברך בן עליה המשתייך לקהילה הפלג שלא מתייצבים באופן מודע בלשכת הגיוס.

בעקבות מעצרו של האברך, בחוגים הקנאיים וכן ב'פלג הירושלמי', מתכננים לארגן עבור העריק הפגנה גדולה, ביום ראשון הקרוב בירושלים.

בהודעת ההפגנה נמסר כי "נצא בהמונינו למחות ולהרעיש עולם ומלואו על המשך ביזוי לומדי התורה בחסותם המלאה של הפוליטיקאים החרדים, שנתנו יד לחוק השמד הנורא הכולל בתוכו פיתויים יעדים ומכסות גיוס בתוככי בתי המדרש והכוללים, וזאת בניגוד מוחלט לדעת כל גדולי ישראל שליט"א וזצ"ל. נהיה שם כולנו כדי להכריז קבל עם ועולם כי 'ידיכם שפכו את הדם הזה', וכי התורה לא תהא מוחלפת".

ארגני ההפגנה הוסיפו פנייה לנהגים ובקשה כי עקב ההפגנה הצפויה, נא לא לנסות להיכנס לירושלים משעות הצהריים של יום ראשון הקרוב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר