נפילת החתן

ישי ריבו ועקיבא באו לשמח את המשפחה • תיעוד מרגש

הזמרים ישי ריבו ועקיבא תורג'מן יחד עם הקלידן יהודה שץ - הגיע לשמח את בני משפחתו של החתן החרדי איתי חיים (בן אהובה) חמאני, שנפצע קשה כשנפל מגובה בחתונתו (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אלי ויסנשטרן)

תיעוד מרגש: הזמרים והיוצרים ישי ריבו ועקיבא תורג'מן יחד עם הקלידן יהודה שץ - הגיעו אמש (מוצאי שבת) לשמח את בני משפחתו של החתן החרדי איתי חיים (בן אהובה) חמאני, שנפצע קשה לפני כשלושה שבועות לאחר שנפל מגובה במהלך חתונתו.

המוזיקאים הגיעו לשיר ולשמח ואף נשאו דברי חיזוק - בסעודת מלווה מלכה שערכו משפחת החתן והכלה בבית החולים 'תל השומר', שם הם שוהים לצידו כל העת ומתפללים להשם יתברך שיחזור לאיתנו במהרה.

אחד המשתתפים סיפר בשיחה עם 'כיכר השבת': "ישי ריבו ועקיבא תורג'מן התנדבו לבוא ולשמח את בני משפחת החתן והכלה. היה ערב מרגש מאוד, כולם בכו מהתרגשות ועצב יחד במשך שעות".

כזכור, לפני כשלושה שבועות החתן איתי חיים (בן אהובה) חמאני, בן ה-34, נפגע במהלך חתונתו בעיר מודיעין, לאחר שרקד על שולחן שהורם בידי חבריו ונפל מגובה רב, הוא נפצע קשה בראשו ומאז הוא מורדם ומונשם במצב קשה בבית החולים 'תל השומר' שם הרופאים נלחמים על חייו כל העת.

בעקבות המקרה המצער בחתונה, אתר 'כיכר השבת' יצא במיזם בו עשרות זמרים חרדים מובילים התחייבו להפסיק את השירה באירוע - ברגע שהחתן או הכלה יעלו על שולחן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר