בפניה לרוסים

תחזית אימה של זלנסקי: "רוסיה מתכוונת להפציץ את אודסה"

המלחמה באוקראינה מחריפה ובשני הצדדים מנסים להשפיע על הצד הנגדי • נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי יצא בקריאה לאזרחי רוסיה: "לא מאוחר מדי לעצור את המלחמה" (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
מתוך מסיבת העיתונאים (צילום: לשכת נשיא אוקראינה)

המלחמה באוקראינה מחריפה ותוך מאמצי התיווך בין המדינות, כל צד מנסה להשפיע בכל האמצעים על האזרחים מנגד. הבוקר (ראשון), נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי יצא בקריאה לאזרחי רוסיה: "עדיין לא מאוחר מדי לעצור את המלחמה".

"אם תשתקו עכשיו, העוני ידבר בשבילכם בהמשך", אמר זלנסקי, ובהמשך הוסיף: "אנחנו נלחמים על היום-יום שלנו, אנחנו נלחמים על החופש ועל החירות שלנו - לא להפוך לעבדים".

"רוסיה מתכוונת להפציץ את אודסה", אמר, "אנחנו נלחמים כבר 11 ימים וכבר חושבים לבנות מחדש את המדינה שלנו, לפני כן אנחנו צריכים רוח, אנחנו צריכים ניצחון ואנחנו צריכים שלום".

כזכור, מוקדם יותר היום בצבא אוקראינה פרסמו רשימה של האבדות שלהערכתם ספג צבא רוסיה מאז הפלישה לפני קצת יותר מעשרה ימים.

על פי נתוני הצבא האוקראיני, מאז הפלישה נהרגו יותר מ-11 אלף חיילים, בזמן שברוסיה טוענים כי איבדו פחות מ-500 חיילים. בנוסף, טוענים באוקראינה כי 285 טנקים, 44 מטוסי קרב, 48 מסוקי קרב, 109 מערכות ארטילריה ו-21 אמצעי הגנה אווירית הושמדו.

משני הצדדים מתפרסמים עדכונים כוזבים וחדשות הפייק משתוללות, כל זאת במטרה להשפיע מורלית על הצד שמנגד, כך שיש לקחת את כל הנתונים בעירבון מוגבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר