"הצבע" של 2022

פנטון מתגייסת למען אזרחי אוקראינה: "כחול חופשי, צהוב אנרגטי"

בתגובה למשבר ההומניטרי שמתחולל במזרח אירופה, חברת הצבעים "פנטון" פרסמה תגובת תמיכה מרגשת בדמות שני צבעי הדגל של אוקראינה - וקריאה להתגייס למען הפליטים (עיצוב)

חיה כהן | כיכר השבת |
צבעי השנה של 2022 (צילום: shutterstock, פנטון)

חברת הצבעים העולמית "פנטון" מכריזה כבר 22 שנה ברצף על "צבע השנה" - הכרזה שכל תעשיית העיצוב מחכה לה כיוון שהגוון הנבחר משתלט על כלל קטגוריות העיצוב.

לפני חודש ינואר 2022 כבר הודיעה פנטון שהפעם הם המציאו צבע חדש שנע בין כחול בהיר לסגול אותו הם כינו "Veri Peri" ונימקו את החלטתם בכך שאנחנו "חיים בתקופה מלאת שינויים. ורי פרי הוא סמל לרוח הזמן העולמית ולשינוי שכולנו עוברים. אנחנו מגיחים כעת מתקופה אינטנסיבית של בידוד, הרעיונות והסטנדרטים שלנו משתנים, והחיים הממשיים והדיגיטליים שלנו התאחדו באופנים חדשים".

הצבע של פנטון לשנת 2022 (צילום: פנטון)

בצעד חריג, פנטון מכריזה בימים אלה על צבע נוסף ומכנה אותו: "כחול חופשי, צהוב אנרגטי" - צבעי דגל הלאום של אוקראינה.

בעמוד האינסטגרם של פנטון נכתב שהכרזת הצבעים היא תגובה למשבר ההומניטרי שמתחולל באוקראינה: "חברת האם שלנו, Danaher, התחייבה לתרום מיליון דולר לשלוש עמותות שיסייעו לפליטי אוקראינה - Global Giving, Save the Children and International Rescue Committee.

מדובר בארגונים עם צוותים ותשתיות לתמיכה בפליטים. עם למעלה ממיליון אוקראינים המחפשים כעת מקלט במדינות שכנות, יש צורך עצום במזון, מים, מגורים וטיפול רפואי. אנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בבריאותם, בטיחותם וכבודם של הפליטים ושל כל אלה המסייעים להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר