אלימות מחרידה

תיעוד מזעזע: ראשו של החרדי מוטח בקרקע

השוטר נגדו הוגש כתב אישום בחשד לשבירת אפו של מפגין ערבי אזוק, חזר לשטח בהחלטת המשטרה ותקף הערב בהפגנת הפלג באלימות את אחד מהמפגינים (חרדים, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

במהלך ההפגנות הערב (ראשון) של הפלג הירושלמי במחאה על מעצרו של חרדי באשמת עריקות, תועד שוטר נגדו הוגש כתב אישום בגין תקיפה - כשהוא תוקף אדם נוסף.

לפני זמן מה הוגש נגד השוטר כתב אישום חמור לפיו שבר את אפו של מפגין ערבי, בזמן שהמפגין היה אזוק בידיו.

במשטרה החליטו, למרות הגשת כתב האישום, להחזיר את השוטר לפעילות בשטח, ובצל החלטה זו השוטר שוב נהג באלימות במפגינים, כפי שקלטה עדשת מצלמת צלם 'כיכר'.

ממשטרת ישראל נמסר: "לצערנו פעם אחר פעם בוחר האתר לסקר הפרות סדר אלימות תוך שימוש בתיעודים חלקיים מאוד שאינם מייצגים כלל את ההתרחשות במקום ובניסיון להכפיש שוטרים שפועלים לשמירת הסדר הציבורי."

"בעקבות הפרת סדר והתפרעות של מאות במהלך מחאה כוחות המשטרה החלו לפזר את מפרי הסדר במקום, לאחר שניתנה הוראת פיזור ללא הואיל. במהלך הפרת הסדר חסמו מפרי הסדר צירים, אוטובוסים רכבי חירום ואת הרכבת קלה, וכן התעמתו עם השוטרים במקום תוך השלכת חפצים לעברם. המשטרה פועלת להדיפת המתפרעים באמצעות אמצעים לפיזור הפרות סדר, ועד כה נעצרו 4 מפרי סדר. נמשיך לאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם לא תאפר התפרעויות אלימות, הפרת הסדר הציבורי וניסיונות לפגוע בשוטרים ובמשתמשי הדרך בניגוד לחוק."

צפו בתיעוד החריג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר