חידוש מרענן ו..כשר!

בית הספר החרדי המקוון הראשון במגזר

אנו שואפים לגדל את ילדינו על ערכי התורה, אך הצורך בהשלמת פערי ידע לילדים מול הרצון להמשיך ולשמור על החינוך והערכים יוצרים דילמה אמיתית, כעת יש פתרון (חינוך)

אחת הבשורות המרגשות שהגיעו אלינו למגזר בשנה האחרונה (צילום: פלאש 90)

"כשמדובר בילדים שלנו אנחנו רוצים את הטוב ביותר!" מי מאיתנו לא יזדהה עם המשפט הזה?

אנו שואפים ומתפללים לגדל את ילדינו ולחנך אותם על ערכי התורה. לתת להם את הכלים הנדרשים כדי שיצליחו בחייהם הבוגרים ויוכלו לבנות בית יהודי ולהתפרנס בכבוד.

לימודי הליב"ה והרצון להקנות לילדינו ידע נרחב מתנגשים לא פעם עם ערכי המגזר. הצורך בהשלמת פערי ידע לילדים שלנו מול הרצון להמשיך ולשמור על החינוך והערכים של היקרים לנו מכל יוצרים דילמה אמיתית הרי מה אנו רוצים בסופו של דבר?

לחסוך מהם את הקשיים העתידיים שעלולים להיווצר להם עקב המחסור בידע בסיסי במקצועות כמו מתמטיקה ואנגלית. לתווך להם את דרכם אל החיים הבוגרים בקלות המקסימאלית, אולם מבלי לוותר על הערכים החשובים לנו.

ככל שעוברות השנים ההבנה שלימודי אנגלית ומתמטיקה חשובים לעתיד של ילדינו הולכת ומתחזקת, יחד עם זאת- האפשרויות שמספקות מענה הן יקרות והמחירים לא פשוטים.

אחת הבשורות המרגשות שהגיעו אלינו למגזר בשנה האחרונה הוא בית הספר החרדי המקוון "כישורים".

מיזם מדהים וחדשני המאפשר לימודי אנגלית ומתמטיקה לילדים וילדות בכיתות היסודי (ג-ו) מבלי להעביר את הילדים מהתלמוד תורה או מבית הספר.

לפרטים נוספים כנסו לכאן >>

הלימודים נערכים בזום בקבוצות נפרדות לבנים ולבנות, ומאפשרים לימוד מקצועי ומקיף של לימודי אנגלית- בדגש על שפה דבורה והעשרת אוצר המילים, ופיתוח מיומנויות חשיבה מתמטית ואסטרטגיות למידה מגוונות.

אמא של יוני, הלומד ב"כישורים" מספרת בהתלהבות:

"הילד ממשיך ללמוד במסגרת הרגילה שלו , עם אותם אנשי חינוך, אותם החברים ואותם הערכים עליהם גדל. פעמיים בשבוע לאחר שעות הלימודים הוא נהנה מלימודי השלמה במחיר מסובסד ובפיקוח פדגוגי שמעניק לו כלים והבנה ללימודי אנגלית ומיומנויות המטפחות חשיבה ברמה גבוהה לה הוא יידרש בהמשך הדרך.

אני כל כך נהנית לראות את השינוי שחל בילד שלי! האושר שלו והבטחון בעצמו שהלך וגדל ככל שחלף הזמן. היכולת ללמוד עוד ועוד נושאים מעניינים ומגוונים בשפה שאותה הוא מבין ומותאמת בדיוק עבורו! אני יודעת שהצעד הזה הכרחי ויועיל לו רבות כשיגדל וירצה לרכוש מקצוע. ממליצה בחום לכל מי שעתיד ילדיו חשוב לו!".

אנו ב"כישורים" מאמינים במציאת דרכים מגוונות להגיע לכל ילד לפי אמות המידה המתאימות לו, לכן איננו חותרים להעביר רק ידע, אלא ליצור עם הילד חיבור וקשר ולהוביל את הלמידה דרך העולם שלו.

ברוח זו תהליך הלמידה איננו מתבסס על שמיעה ושינון של החומר הנלמד, אלא מתנהל בזום בלמידה בקבוצות קטנות בצורה חוויתית ופעילה, המאפשרת לילד ביטחון והנאה בלמידה, תוך שימת דגש על פיתוח מיומנויות חשיבה, אסטרטגיות למידה, חדשנות וחקר.

לראשונה מזה עשרות שנים יש לנו ההורים פתרון אמיתי לילדים שלנו. פתרון שמעניק השלמת לימודי אנגלית, מתמטיקה ורובוטיקה, וזאת מבלי שנדרש להעביר בתי ספר או לשלם הון עתק על מורים פרטיים.

העתיד של ילדכם יכול להשתנות כבר היום!

לפרטים נוספים כנסו לכאן >>

ניתן גם לפנות בטלפון 053-4275405

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר