משעשע כרגיל

הפתרון ה"גאוני" של טראמפ למצב באירופה

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, נאם לתומכי ותורמי המפלגה הרפובליקנית והציע הצעה הזויה במיוחד בנוגע לפלישה הרוסית לאוקראינה כשהוא "יורה" לכל עבר (חדשות בעולם)

(צילום: שילה קרייגהד, הבית הלבן)

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, הידוע בסגנון דיבורו המשעשע והפרוע, נאם בסוף השבוע בפני תורמים של המפלגה הרפובליקנית בניו אורלינס וכרגיל סיפק "פנינים" מתובנותיו על המצב בעולם.

טראמפ התייחס גם למלחמה באוקראינה וכינה אותה "פשע מסיבי נגד האנושות", ולאחר מכן הציע הצעה שלא ברור אם התכוון אליה ברצינות או בהומור, "אנחנו צריכים לקחת את מטוסי ה-F-22 שלנו, לשים עליהם את הדגל הסיני ולהפציץ את רוסיה. ואז אנחנו אומרים 'סין עשתה את זה, לא אנחנו עשינו את זה, סין עשתה את זה', ואז הם מתחילים לריב אחד עם השני ואנחנו יושבים אחורה ומתבוננים".

טראמפ כינה את נאט"ו "נמר של נייר" ושאל "באיזה שלב אנו נאמר שאנחנו לא יכולים לסבול יותר את הפשע האדיר הזה נגד האנושות? שאנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות, אנחנו לא יכולים לתת לזה להמשיך לקרות?".

כהרגלו, לשבח מנהיגים מוטלים בספק, שיבח טראמפ את הדיקטטור הצפון קוריאני, קים ג'ונג און ואמר כי הוא קשוח באמת וכי הוא לחלוטין המנהיג של מדינתו "התרשמתי כיצד היועצים שלו ישבו והקשיבו בתשומת לב לדבריו וכיצד התכווצו בפחד כאשר הוא דיבר איתם". לאחר מכן הוסיף טראמפ בבדיחות "אני רוצה שגם האנשים שלי יתנהגו כך".

טראמפ רמז שוב על רצונו להתמודד שוב על הנשיאות ב-2024 ואמר: "אנו נראה נשיא רפובליקני משיג בחזרה את הבית הלבן היפה הזה בשנת 2024. מעניין מי זה יהיה".

לאחר מכן השתלח טראמפ בנציג הדמוקרטי הבכיר בבית הנבחרים אדם שיף, שעמד בראש ועדת החקירה לקשרי טראמפ עם רוסיה, וכינה אותו "ראש אבטיח". טראמפ תקף גם את וויליאם בר שהיה התובע הכללי בזמן כהונתו ודחה את הטענות של טראמפ בדבר זיופים ואמר כי היה נתון לאיומי הדמוקרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר