החשמל ינותק

חשיפה: לקראת ז' אדר - צו סגירה לציון הרשב"י

דאגה: המועצה האזורית שיגרה היום מכתב, בו היא טענה לליקויים בטיחותיים באתר ציון הרשב"י במירון; "אני מצווה למנוע כניסת מבקרים לאתר וכן לנתק את החשמל" (אקטואלי)

שימי שפר | כיכר השבת |
ז' אדר במירון (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

דאגה בקרב עשרות אלפי העולים למירון לקראת ז' באדר - יום הולדתו ופטירתו של משה רבינו, אשר יחול ביום חמישי הקרוב, לאחר שבמכתב מיוחד שנשלח מטעם המועצה האיזורית מרום הגליל ומטעם כבאות והצלה, הודיעו ראש המועצה עמית סופר, וטפסר המחוז אוסקר פוקס, כי ההילולא לא תאושר בשל ליקויים בטיחותיים שהתגלו במתחם הציון.

במכתב שהוציאו בכבאות והצלה נכתב כי "בסיור שביצע במקום המהנדס ליאור שקלים, התגלה כי ליקויי החשמל הקיימים הינם ליקויים בטיחותיים אשר מהווים סכנה ברורה ומיידית למשתמשי המקום, וכי על פי ניסיונו המקצועי, לא ניתן יהיה להשלים את תיקון הליקויים עד למועד ההילולא בז' באדר, אי לכך אין מבחינת כבאות והצלה אישור חשמל בסטטוס תקין, עד לתיקון ולאישור תקין של המהנדס ליאור שקלים", לשון המכתב.

במכתב שהוציא ראש המועצה עמית סופר נכתב כי "הואיל ובמהלך היום התקבל מכתב של רפ"ק שמוליק פיאמנטה, ראש ענף אבטחה ורישוי במחוז צפון של המשטרה, אליו צורפה חוות דעת, במסגרתה פורטו מספר רב של ליקויים בטיחותיים ומסוכנים, אשר מהווים סכנה ברורה ומיידית למשתמשי המקום, והואיל ובמהלך היום הודיע טפסר משנה אוסקר פוקס כי לא ניתן אישור לקיום ההילולא, הריני מצווה למנוע כניסת מבקרים לאתר קבר הרשב"י, למעט לצורך ביצוע עבודות לתיקון הליקויים, וכן לנתק את מעגלי החשמל אשר נמצאו בהן ליקויים בטיחותיים מסכני חיים, החל מתאריך 38 - יום שלישי הקרוב".

המכתב של ראש המועצה

יצוין, כי עפ"י מהנדסי החשמל שהוזמנו ע"י המרכז הארצי, התקבלה חו"ד שמערכת החשמל שאליה התחברו גופים פרטיים רבים לאורך שנים רבות איננה תקינה ומסוכנת ביותר. על כן כל הגורמים קבעו שמערכת החשמל צריכה להיות מנותקת עד לתיקון כל הליקויים.

יצוין עוד, כי ההודעה על סגירת הציון מהווה אכזבה גדולה לאלפי משפחות אשר תכננו לערוך את מעמד ה'חלאקה' לילדיהם, לרגל הגיעם לגיל 3, ולעשרות אלפי מתפללים אשר באים מידי שנה בליל ז' אדר למתחם הציון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר