אזרחים נהרגו

סוריה: ישראל תקפה מהאוויר באזור דמשק

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית טוענת כי ישראל תקפה הלילה מהאוויר באזור דמשק ונשמעו הדי פיצוצים וכי מערכת ההגנה האווירית הופעלה • סוריה: שני אזרחים נהרגו (ביטחון)

ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית טענה הבוקר (שני) כי ישראל תקפה הלילה מהאוויר באזור דמשק ונשמעו הדי פיצוצים וכי מערכת ההגנה האווירית הופעלה.

צבא סוריה טען בהודעתו כי שני אזרחים נהרגו בתקיפה וכי נגרם נזק לרכוש. "האויב הישראלי ביצע בסביבות השעה 5:00 תקיפה מהאוויר מכיוון דרום ביירות, שפגעה בכמה יעדים באזור העיר דמשק. מערכות ההגנה האווירית שלנו הופעלו נגד הטילים ויירטו את רובם".

מטרת התקיפה לא ידועה, אך בסוריה מנסים לצבור אהדה בשל המצב באוקראינה ודעת הקהל העולמית. הסבירות היא כי מדובר שוב בנשק מתקדם שהגיע מידי האיראנים ואמור היה למצוא את עצמו בידי החיזבאללה.

ישראל תקפה בשנים האחרונות עשרות פעמים מטרות בסוריה כשהתקיפה האחרונה הייתה לפני כשבועים אז לטענת הסורים נהרגו שלושה חיילים סורים ונגרם נזק.

כזכור, אמש שוחח ראש הממשלה נפתלי בנט ארוכות פעם נוספת עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בנוגע למלחמה באוקראינה. בנט שבמהלך השבת ביקר בקרמלין ביקש על פי הדיווח מהרוסים את המשך חופש הפעולה של צה"ל בסוריה כנגד גורמים איראניים וקיבל מפוטין הבטחה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר