חשיפת 'כיכר'

משגיח כשרות בחנויות הסלולר - נעצר

המשטרה עצרה משגיח כשרות של חנויות הסלולר, בחשד לסחיטה באיומים של חנויות בירושלים הפועלות ללא כשרות של ועדת הרבנים; מעצרו של החשוד המרכזי הוארך שוב (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' באדר ב' תשפ"ב | 07.03.22
מעצר חשוד; ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

חשיפת 'כיכר': המשטרה עצרה אתמול (ראשון) משגיח כשרות של חנויות הסלולר, בחשד לסחיטה באיומים, במהלך השנה האחרונה, של חנויות בירושלים הפועלות ללא כשרות של ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

מלבד החשד לסחיטה באיומים, הוא חשוד גם בקשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה, היזק לרכוש ועבירות נוספות. מעצרו הוארך בביהמ"ש בשבעה ימים.

במקביל, המשטרה ביקשה הבוקר להאריך את מעצרו של החשוד הראשון שנעצר בפרשה, בחשד שניהל את המאבק נגד חנויות הסלולר בירושלים.

לפי חשד המשטרה, אותו חשוד שנעצר היה מציע כשרות לחנויות הסלולר, ובעל חנות שלא היה לוקח את הכשרות - היו מפגינים נגדו וגורמים לו לנזקים.

מעצרו של החשוד המרכזי שנעצר ראשון בפרשה הוארך היום, בפעם השנייה, בשבעה ימים בבית משפט השלום.

מלבד שני העצורים, כזכור, נחשף ב'כיכר השבת' כי בכיר בוועדת הרבנים לענייני תקשורת נחקר גם כן במשטרה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת מחוז ירושלים עצרה אמש חשוד נוסף, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה ללחימה בפשיעה במרחב ציון. על פי החשד, החשוד היה מעורב בעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה, היזק לרכוש ועבירות נוספות הקשורות לחנויות סלולר בירושלים.

"החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה והבוקר נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-7 ימים, עד ליום ראשון הקרוב (13.3.22)".

עוד נמסר מהמשטרה כי "מעצר זה מצטרף למעצרו של חשוד נוסף שנעצר בשבוע החולף, וגם מעצרו של חשוד זה הוארך הבוקר ב-7 ימים נוספים. חקירת המשטרה נמשכת. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלו המטילים אימה ופוגעים בשלום הציבור, מובילים הפרות סדר והתפרעויות אלימות וגורמים נזק לרכוש נגד בעלי עסקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר