סגן הנשיא לשעבר תוקף

פנס בריאיון: "הסכם הגרעין של ביידן מסוכן"

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר מייק פנס התייחס בריאיון לכלי תקשורת ישראלי להסכם הגרעין ואמר: "פוטין מחולל זוועות באוקראינה וארה"ב לצידו בעניין איראן, זה בלתי נתפס" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: עמי שומן-ישראל היום)

סגן נשיא ארה"ב לשעבר, מייק פנס, התראיין בריאיון ל'ישראל היום' והתייחס להסכם הגרעין ולמתרחש באוקראינה "פוטין מחולל זוועות באוקראינה וארה"ב לצידו בעניין איראן, זה בלתי נתפס".

עוד אמר כי ביידן "מנהל עם פוטין מו"מ על הגרעין, בזמן שרוסיה מחוללת זוועות באוקראינה. צריך להמשיך להפעיל לחץ עד שהכוחות של פוטין יצאו".

על הסכם הגרעין של ממשל ביידן אמר פנס כי הוא "מסוכן". עוד אמר כי "את פוטין חייבים לעצור, ופוטין חייב לשלם".

"צריך למקד את תשומת ליבו של העולם בהבאת סוף לפלישה הרוסית לאוקראינה וצריך להמשיך להפעיל לחץ עד שהכוחות של פוטין יצאו. ובעוד הדברים הנוראיים האלו ממשיכים להתרחש על אדמת אוקראינה, בלתי נתפס שהממשל האמריקני נושא ונותן לצד הרוסים באותו הזמן, כדי להתחיל מחדש את הסכם הגרעין עם איראן."

בהמשך אמר בריאיון כי "זה דבר רע לעשות בזמן שלום, אבל לעבוד עכשיו באופן כה קרוב עם הרוסים כדי לחזור להסכם המסוכן והפגום עם האייתולות באיראן - זה ממש בלתי מתקבל על הדעת. אני מאמין שבמיוחד בתקופה זו הממשל האמריקני לא צריך לעבוד עם רוסיה, כדי להקל בסנקציות או להחזיר את איראן בצורה כלשהי לחיק האומות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר