מחשש למהומות

המפכ"ל לחץ והנדל ביטל סיור בחנות סלולר בשכונת גאולה

שר התקשורת היה אמור לבקר בחנות סלולר בשכונה החרדית גאולה בירושלים כדי לעקוב מקרוב אחר פעילות המשטרה נגד המפגינים, אך בשל לחץ של המפכ"ל - הסיור בוטל (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר יועז הנדל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר התקשורת, יועז הנדל, היה אמור לבקר אתמול (שני) בחנות סלולר בשכונה החרדית גאולה בירושלים, כדי לעקוב מקרוב אחר פעילות המשטרה נגד המפגינים הקיצונים שגורמים נזק לחנות, אך בשל לחץ של המפכ"ל, רב ניצב קובי שבתאי, הסיור בוטל.

יחד עם הנדל היו אמורים להגיע גם חברות הכנסת מירב בן ארי ויוליה מלינובסקי, וחברי כנסת נוספים. הבכירים ביקשו לבדוק מקרוב את התנהלות המשטרה כנגד המפגינים הקיצוניים הגורמים לנזק לחנויותה סלולר שלא מושגחות על ידי ועדת הרבנים.

אלא ששעות קודם לביקור הודיעו בלשכת הנדל כי הסיור נדחה למועד אחר בשל אילוז לו"ז של השר והתחייבו כי הסיור יתקיים בימים הקרובים.

כשהשר הנדל הבטיח "תם הכאוס בשוק הסלולר החרדי"

הבוקר דווח ב'כאן', כי מאחורי הקלעים הסיבה לביטול הסיור המתוכנן היה לחץ כבד שהפעילו בכירים במשטרה, בראשם המפכ"ל קובי שבתאי ומפקד המחוז רונן תורג'מן, שהזהירו כי הסיור יכול לגרור אלימות קשה בשכונה ואף לפגיעה בנציגי הציבור. במשטרה הדגישו כי אם יוחלט לקיימו הם יאבטחו את הח"כים והשר אך ביקשו שלא לקיימו.

בשל הלחץ, כך על פי הדיווח, השר הנדל הודיע על ביטול הסיור אך הבטיח לקיימו במועד אחר מבלי לפרסם מראש על מועד הביקור בכדי שלא לאפשר למפגינים להיערך להפגין נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר