תביעת "לשון הרע"

יאיר נתניהו יאלץ לפצות פעילה של כחול לבן

בית המשפט קבע כי יאיר נתניהו יאלץ לשלם עד 50 אלף ש"ח כפיצוי לדנה כשדי, לאחר שפרסם נגדה פוסט בפייסבוק שגרם לה לטענתה להטרדה פומבית. הסכום הסופי ייקבע (בארץ)

(צילום: פלאש 90)

בנו של ראש הממשלה לשעבר, יאיר נתניהו, יאלץ לפצות בסכום של עד 50 אלף ש"ח את פעילת כחול לבן, דנה כשדי שהגישה נגדו תביעת דיבה בטענה שפרסם כנגדה פוסט שגרם לה להטרדה פומבית בשל טענות לקשר פסול בינה ובין גנץ. בית המשפט ייקבע כמה ישלם נתניהו במדויק.

נתניהו הצעיר זעם בדיון שנערך בבית משפט השלום בכפר סבא ואמר: "למה אני צריך לשלם לה שקל, אחרי שהיא קראה לי פרי ביאושים. אני מרגיש שדמי מותר בבית המשפט".

בעדותו אמר: "אני לא צריך לחשב כל ציוץ בתור עבודת דוקטורט. הצחיקו אותי הטיעונים שלה למה גנץ צריך להיות ראש ממשלה. אבא שלה כתב עליי פוסט דיבתי ובו תגובות שקוראות לרצוח אותי ואת אמא שלי. אם הסיפור הזה מפריע לה, למה היא מתראיינת בכל מקום? ברור שהמטרה שלה היא רק פרסום".

התביעה שהוגשה על סך חצי מיליון ש"ח הוגשה לפני כשנה וחצי ונתניהו נדרש בתחילה לשלם את כל הסכום לאחר שלא הגיש כתב הגנה לבית המשפט. לאחר מכן הוא הגיש ערעור והגיש כתב הגנה הו טען כי מדובר בניסיון חסר תום לב וכי מעולם לא רמז לקשרים פסולים בין כשדי לגנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר