אחרי הביטול

מלווה באבטחה כבדה: יועז הנדל הגיע לחנות הסלולר בגאולה

בצל ההפגנות והרפורמה בקומה הכשריה: שר התקשורת יועז הנדל סייר, תחת אבטחה כבדה של השב"כ והמשטרה, בחנות סלולר בגאולה • "נעודד את המשטרה אם צריך", אמר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הנדל ביציאתו מהחנות, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שר התקשורת יועז הנדל קיים היום (שלישי) סיור בחנות סלולר ברחוב יחזקאל בירושלים. מדובר בחנות שעדיין אינה מצויידת בתעודת כשרות אולם בעליה מתכוון להצטייד באחת כזו.

סיורו של השר הנדל, המקדם את הרפורמה הכשרה, לווה באבטחה כבידה של השב"כ והמשטרה, ועבר בשקט מופתי ללא מחאות או הפגנות במקום.

"אנחנו רוצים שתהיה תחרות, תוך רצון של שמירה על הכשרות לחפצים בכך", אמר הנדל לבעל החנות. הוא הוסיף: "אם צריך לעודד את המשטרה להגיע ונשמור - אנחנו נעשה את זה".

הנדל בחנות הסלולר (צילום: חיים גולדברג)

ביקורו של שר התקשורת מגיע לאחר שהיה אמור לבקר אתמול במקום, כדי לעקוב מקרוב אחר פעילות המשטרה נגד המפגינים הקיצונים שגורמים נזק לחנות, אך בשל לחץ של המפכ"ל, רב ניצב קובי שבתאי, הסיור בוטל.

יחד עם הנדל היו אמורים להגיע גם חברות הכנסת מירב בן ארי ויוליה מלינובסקי, וחברי כנסת נוספים. הבכירים ביקשו לבדוק מקרוב את התנהלות המשטרה כנגד המפגינים הקיצוניים הגורמים לנזק לחנויותה סלולר שלא מושגחות על ידי ועדת הרבנים.

אלא ששעות קודם לביקור הודיעו בלשכת הנדל כי הסיור נדחה למועד אחר בשל אילוז לו"ז של השר והתחייבו כי הסיור יתקיים בימים הקרובים. כאמור, היום הגיע הנדל לבדו, מוקף בטבעת אבטחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר