ממשלה בדרך לקריסה?

עבאס מפתיע: "חוק שראוי שיפיל ממשלות"

על רקע הצעת חוק האזרחות שתעלה לחקיקה בקרוב, חבר הכנסת שמחה רוטמן הקשה היום במליאה על יו"ר מפלגת רע"מ ח"כ מנסור עבאס שהשיב באמירות מפתיעות (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הממשלה בדרך לקרוס? על רקע הצעת חוק האזרחות שתעלה לחקיקה בקרוב, חבר הכנסת שמחה רוטמן הקשה היום (חמישי) במליאה על יו"ר מפלגת רע"מ ח"כ מנסור עבאס שהשיב באמירות מפתיעות.

רוטמן שאל את עבאס שעלה לנאום בהתייחס לחוק האזרחות: "אתה חושב שהחוק הזה חוק טוב ומוצדק. כי אם היית חושב שהוא חוק גרוע, כמו שאמרו החברים שלך וכמו שאמרו בוועדה וכמו כשעשו את כל ההצגות לתקשורת, אתה היית מפיל את הממשלה הזו, אתה היית אומר אין יותר קואליציה", אמר, "אתה נותן לו לעלות, ואתה עושה כאילו... אז תגיד זה חוק טוב ואנחנו תומכים בו".

עבאס השיב בתגובה: "אנחנו בכל מקרה נצביע נגד החוק הזה אפילו אם הוא יעלה במסגרת הצבעת אי אמון - זה לא אומר שהממשלה תיפול, אנחנו לא יודעים מה יקרה".

"אבל", הוסיף, "יש מערכת שיקולים שלמה שאנחנו שמים לפתחנו, החברה הערבית היא חברה מדממת שסובלת ממצוקות רבות, פשיעה ואלימות שהוזנחו לאורך שנים רבות בזמן ממשלותיו של נתניהו, נרצחים לנו מדי שנה 120 אזרחים ומאות פצועים, משפחות מרוסקות".

"לכן כשרע"מ צריכה להחליט: האם להפיל את הממשלה, או למשוך זמן ולנסות להשקיע עוד מאמץ לשנות את המדיניות, להביא החלטות וחוקים לטובת החברה הערבית. אנחנו נחליט בהתאם לשיקול כללי ומעבר לנקודה אחת, אין ספק שהחוק הזה ראוי שיפול עליו ממשלות".

רוטמן סירב לקבל את הדברים ועדיין טען בתוקף כי עבאס סותר את עצמו באמירה כי החוק ראוי שיפלו עליו ממשלות ובו זמנית דואג להצביע נגד אך להשאיר את הממשלה קייימת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר