צפו בגלריה

חדש במגזר: 'אחד אחד' - משרד ייצוג ופרסום

באירוע ההשקה שנערך בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ואנשי פרסום הושק המשרד החדש, 'אחד אחד', שייצג אנשי תקשורת, יוצרי תוכן, משפיעני רשת, ושחקנים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דוד קשת)

בפאתי מתחם העסקים ב.ס.ר בבני ברק, הושק היום (חמישי) משרד הייצוג והפרסום החדש 'אחד אחד', בהנהלת יוני קדם. הסוכנות החדשה תייצג אנשי תקשורת, שחקנים, יוצרי תוכן, משפיעני רשת ואמנים מתחומים שונים מהמגזר.

באירוע השתתתפו: גאב"ד ז'נבה הרב אברהם יפה שלזינגר, שהתכבד בקביעת המזוזה; הרב הראשי לשעבר הרב יונה מצגר, הרב אשר יחיאל קסל מכפר הנוער 'זוהרים', סגן ראש עיריית בני ברק מש"ס גדליהו בן שמעון, כוכב הרשת שוקי סלומון, הפרשן ישראל כהן, איש התקשורת והברנז'ה איציק אוחנה, היועץ החרדי אליהו ארנד, רב הסלבס מרדכי חסידים, גיטי וינר מנהלת השיווק ב'קול ברמה', אמן החושים החרדי מני הולנדר, הבמאי החרדי מני וקשטוק, אישי ציבור ואישי פרסום.

יוני קדם, מייסד המשרד, נשא דברים באירוע ואמר: "זו בשורה לעולם הפרסום המגזרי ולתעשיה, לראשונה במגזר יש כאן סוכנות שמאחדת תחתיה לא רק אנשי תקשורת ויוצרי תוכן, אלא גם שחקנים ואמנים מתחומים נוספים במגזר.

"אני שמח לפרוץ את תקרת הזכוכית, לתת לכולם כאן את הכלים שהם צריכים ולתת לכל לקוח את הפתרון שהוא צריך. אנחנו ראשונים וזה מאתגר, אבל אני מבטיח הפתעות".

המשרד החדש יספק גם שירותי פרסום נוספים לעסקים, כמו קידום אתרים, קידום ממומן ומחלקת קריאייטיב שעובדים בהתאמה עם הלקוחות והמיוצגים של 'אחד אחד'.

ומה מהות השם? יוני מחייך ואומר: "אצלינו, כל אחד הוא - אחד אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר