אש בעיראק

איראן שיגרה טילים בליסטיים לעבר הקונסוליה האמריקנית

כוחות הביטחון הכורדים הודיעו הלילה כי 12 טילים בליסטיים שוגרו מאיראן לעבר הקונסוליה האמריקנית בארביל • באיראן טוענים: תקפנו יעדים סודיים של המוסד הישראל (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אש על הקונסוליה האמריקנית (צילום: לפי סעיף 27א)

כוחות הביטחון הכורדיים הודיעו כי במהלך הלילה (ראשון) שוגרו 12 טילים בליסטיים מאיראן לעבר הקונסוליה האמריקנית בארביל, בירת החבל הכורדי. גורם בארה"ב אישר את הפרטים והוסיף כי לא ברור היכן נחתו הטילים וכי לא היו נפגעים באירוע החריג. מחלקת המדינה האמריקנית נמסר כי "מדובר במתקפה שערורייתית". באיראן טענו כי יעד התקיפה היה בסיס סודי של המוסד הישראלי.

ראש ממשלת כורדיסטן, מסור ברזאני, אמר בתגובה לשיגורים: "אנו מגנים את מתקפת הטרור הזו שבוצעה נגד כמה מגזרים בארביל, ואנו קוראים לתושבים להישאר רגועים".

ערוץ הטלויזייה הסעודי "אל-חדת'" דיווח לאחר השיגורים כי מדובר בנקמה של איראן להרג שני קציני משמרות המהפכה בתקיפה שיוחסה לישראל בדמשק בשבוע שעבר.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר שני קצינים איראנים במשמרות המהפכה חוסלו בסוריה ובאיראן האשימו את ישראל בחיסול והבטיחו נקמה. הקצינים הם מרתצ'א סעיד נז'אד ואחסן כרבלאא'י פ'ור, שניהם עבדו במיזם הטילים המדויקים המשותף לאיראן ולחזבאללה

בהודעות ארגון 'משמרות המהפכה' נמסר כי שני הקצינים נהרגו "בתקיפה הישראלית אתמול באזור דמשק", והתריעו כי ישראל תשלם מחיר על הפעולה: "ללא ספק, המשטר הציוני ישלם על הפשע הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר