חרדים נעצרו

פשיטה משטרתית על דירות בבית שמש, החשוד החרדי האשים

אחרי הפגנה וקריאות נעצר לשוטר, ארבעה חרדים נעצרו בפשיטה לילית של המשטרה בבית שמש. במהלך הדיון האשים אחד החשודים בהתנהגות המשטרה ותיאר את רגעי המעצר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנת חרדים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות משטרה פשטו הלילה (בין שבת לראשון) על מספר דירות בבית שמש ועצרו ארבעה חרדים בחשד שבסוף השבוע שעבר הפגינו בעיר כנגד מעצר עריק. חלק מהעצורים חשודים בכך שגם צעקו לשוטר 'נאצי'.

במהלך מעצרם המשטרה אף פרצה לחלקם את דלתות הבית. היום האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרם בשלושה ימים. החשודים הגישו ערר לבית משפט המחוזי בירושלים על החלטת בית משפט השלום. הדיון בבית המשפט המחוזי צפוי להתקיים מחר.

במהלך הדיון היום על הארכת מעצר החשודים, שאל עורך דינם את המשטרה אם לפני המעצר באמצע הלילה ניסו במשטרה לזמן את החשודים לחקירה. נציג המשטרה השיב שלא ושמדובר באוכלוסייה שיש קושי לאתר חברים בה לחקירות.

"חלק מהאנשים ששייכים לאותה אוכלוסייה נמלטו בעבר", הסביר נציג המשטרה. "על מנת למנוע את שיבוש התיק באמצעות יידוע שלהם שהם דרושים לחקירה ניגשנו לבית המשפט, הצגנו את החומרים ובימ"ש נעתר לבקשה".

בתגובה אמר עורך הדין רועי פוליטי לנציג המשטרה: "אתה אמרת דברים חריפים על מגזר שלם ואני רוצה לדעת אם זה על דעת משטרת ישראל מה שאתה עושה?"

עוד אמר עורך הדין: "אני חושב שזו קצת חלמאות להגיע באמצע הלילה, להעיר שכונה שלמה, להשאיר ילדים בטראומה, להעיף דלתות".

נציג המשטרה ענה לו: "אם יש לך טענות לגבי שיטות המשטרה אתה יכול לפנות לגורמים המוסמכים שאתה רואה לנגד
עיניך, ואם יתברר שהשיטות שלנו לא בסדר ניתן את הדין על כך. כשבדקתי לאחרונה אין מניעה".

אחד העצורים ביקש לדבר בדיון ואמר שישנו סילוף גדול. לדבריו המעצר בוצע במתקפה קשה. "הגיעו אליי לבית אנשים בלבוש אזרחי, דפקו פחות מחצי דקה, לא נתנו לי להגיע לדלת, הדלת הייתה פרוצה, אשתי עם 7 ילדים נשארו בלי דלת. אי אפשר לסגור אפילו חצי", תיאר.

עוד אמר: "הם עושים דברים כאלה וזה גורם להתססה וזה יגרום שיהיה ציבור יותר גדול ויהיה המשכים ותוצאות לא טובות, זה מה שאמרתי לשוטר וכתגובה הוא התחיל לאיים עליי עם טייזר וגז פלפל ואמר לי "תלך", אמרתי לו שהוא יודע שאנחנו לא יכולים לחיות עם זה וזה היה כל הסיפור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר