ממתינים להכרעה

החרדים נערכים לעצרת ענק נגד גזירות ממשלת בנט-לפיד

לאחר חודשים של התלבטות, בסיעות החרדיות נערכים ברצינות לקראת עצרת ענק, בהשתתפות מאות אלפים, נגד הגזירות הרוחניות של ממשלת בנט לפיד • ממתינים להכרעת גדולי ישראל (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ גפני במעונו של שר התורה (צילום: ללא קרדיט)

בסיעות החרדיות, 'יהדות התורה' וש"ס, החלו להיערך ברצינות לקראת קיום עצרת ענק של הציבור החרדי ובהשתתפות הציבור הדתי לאומי נגד גזירות ממשלת בנט-לפיד בנושאי דת ומדינה.

לאחר חודשים שהנושא עלה וירד מסדר היום של חברי הכנסת החרדים, בימים האחרונים נושא קיום העצרת עלה שוב לדיונים הפנימיים כאשר התאריך שמסומן הוא ערב ראש חודש ניסן.

בין הייתר התאריך נבחר בכדי למנוע ביטול תורה מעשרות אלפי תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים מכל הזרמים שיגיעו לעצרת, וזה לאחר שגדולי ישראל חששו מביטול תורה המוני.

בימים הקרובים צפוי יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, להיכנס למעונם של מרנן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין בכדי לקבל הכרעה סופית האם אכן לקיים את העצרת.

במידה ואכן קיום העצרת יצא אל הפועל, הערכה היא כי היא תתקיים סמוך ל'שערי ירושלים' בבירה, וישתתפו בה מאות אלפים מבני הציבור החרדי לצד זרמים מרכזיים בציבור הדתי לאומי.

כאמור, טרם התקבלה ההכרעה הסופית על קיום העצרת אך לדברי גורמים המעורים בנושא - לראשונה ישנה הסכמה עקרונית של ההנהגה הרוחנית להוציא את העצרת אל הפועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר