האסון בפ"ת

גופתה של הפעוטה החרדית תיקבר עוד היום

בית המשפט קבע כי הפעוטה בת השנתיים, ממשפחה חרדית, שנפטרה בשרפה הטרגי בבביתה שבפתח תקווה תובא עוד היום לקבורה, בניגוד לרצון הפרקליטות לבצע נתיחה (בארץ)

זירת האסון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

יום לאחר האירוע הטרגי בפתח תקווה בו מצאה את מותה תינוקת כבת שנתיים ממשפחה חרדית כתוצאה משריפה שפרצה בביתה, הערב (שלישי), לאחר מאמצים של המחלקה המשפטית של זק״א ובסיועם של חברי לשכת חבר הכנסת אורי מקלב, הפעוטה המנוחה תובא לקבורה.

כזכור, אתמול בבוקר הבוקר בשריפה שפרצה בדירה בפתח תקווה חולצה ילדה כבת שנתיים במצב אנוש ופונתה לביה"ח בלינסון שם נקבע מותה. במשטרת פתח תקווה ציינו לאחר חקירה במקום שאין חשד לפלילים. אך הפרקליטות התעקשה להעביר את גופת הפעוטה למכון באבו כביר.

הבוקר לאחר ביצוע בדיקה חיצונית במכון, למרות שלא היה חשד לאלימות, פרקליטות מחוז מרכז החליטה לדרוש את נתיחת גופת הפעוטה וזאת על מנת לקבוע את סיבת מותה, על אף שממצאי הבדיקה לא העלו חשד לפלילים.

משפחת הפעוטה שהתנגדה לנתיחה פנתה לבית המשפט והביעה את רצונה לקבור את הפעוטה במהירות האפשרית לנוכח המסקנה החד משמעית של המשטרה שאין חשד לפלילים. סוף דבר, בית המשפט דחה את בקשת הפרקליטות והורה לשחרר את הגופה מיידית לקבורה ולעשות כל מאמץ להביאה לקבורה טרם שקיעת החמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר