מ'נווה יעקב'

הירי בירושלים: הוגשה הצהרה נגד תושבי נווה יעקב

הצהרת תובע הוגשה נגד שני צעירים ממשפחות חרדיות ירושלמיות החשודים בירי באמצעות אקדח איירסופט לעבר אוטובוס ליד בר-אילן בי-ם • בתחילה היה חשד לפיגוע (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה הודיעו היום (רביעי), כי אירוע הירי לעבר אוטובוס לפני כחודש בירושלים פוענח. וכעת הם נמצאים לקראת הגשת כתב אישום הוגשה הצהרת תובע.

מייד לאחר האירוע עלה חשד כי מדובר בפיגוע, אלא שכעבור זמן קצר התברר כי האפשרות של ירי חי מנשק חם נשללה ועלה כי מדובר בירי שבוצע באמצעות נשק מסוג "איירסופט".

מחקירת המקרה בימ״ר ירושלים עולה כי באותו הערב נסעו מספר צעירים באוטובוס מכיוון נווה יעקב לכיוון גבעת התחמושת. שם ירדו מספר צעירים בתחנת אוטובוס, ואחד מהם לא הספיק לרדת מהאוטובוס בתחנה וכתוצאה מכך הוא ואדם נוסף פתחו בכוח את דלתות האוטובוס.
בשלב זה, הנהג ביצע עצירה של האוטובוס וחשוד אחד רץ מחוץ לאוטובוס לעבר דלת הנהג, שלף נשק מסוג איירסופט, כיוון אותו לעבר הנהג וירה ממנו מספר יריות של כדוריות מתכת שפגעו בדלתות האוטובוס וגרמו לנזק משמעותי.

מיד לאחר המעשה נמלט החשוד מהמקום, פגש באדם אחר ועפ״י החשד העביר לו את הנשק עמו בוצע הירי, ואז הוא נלקח למחבוא. עם התקדמות החקירה אותר על ידי המשטרה הנשק עמו בוצע הירי בבניין מגורים בנווה יעקב.

מהמשטרה נסמר כי "בתום חקירה מאומצת שהתנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, עצרו בלשי היחידה שלושה חשודים במעורבות במעשה, בהם החשוד בביצוע הירי לעבר האוטובוס (קטין ושני בגירים תושבי נווה יעקב). מעצרו של החשוד בביצוע הירי, בשנות העשרים לחייו, הוארך מעת לעת בבימ״ש, והאחרים שוחררו בתנאים מגבילים לטובת המשך החקירה."

"עם סיום החקירה במשטרה, הועבר תיק החקירה לפרקליטות מחוז ירושלים וכאמור היום הוגש נגד החשוד במעשה הירי הצהרת תובע לקראת כתב אישום בימים הקרובים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר