בפעם הרביעית

הסחיטה בכשרות: הוארך מעצר החשוד המרכזי

פרשת הסחיטה בחנויות הסלולר: מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה, הוארך היום בפעם הרביעית • במשטרה מסבירים, כי להם הוכחות לדפוס פעולה קבוע של החשוד בסחיטה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בפעם הרביעית, את מעצרו של החשוד המרכזי בפרשת סחיטה באיומים של חנויות סלולר שפעלו ללא כשרות של וועדת הרבנים, בשישה ימים נוספים.

עורכי דינו של החשוד חשפו בדיון, שבמהלך חקירתו במשטרה הוטחו בו שיחות, לטענתם במהלך השנה האחרונה המשטרה האזינה לו לטלפון.

החשוד פנה לשופט בסוף הדיון ואמר: "מעולם לא איימתי או סחטתי אף אחד. ואמרתי שאם היו דברים יש מצלמות בחנות. הם עקבו אחריי הטלפון שלי במשך שנה. כל מה שהיה שם זה התבטאויות שבכלל לא קושרות לבעלי חנויות. מתקשרים אלי 200 אנשים ביום ומטבע הדברים אני אדם עם אנרגיות."

"יש לי התבטאויות כל מיני. אבל מפה וכל ההפגנות זה לא קשור אליי יש חסידים שעושים את העבודה טוב מאוד. זה שאני משגיח על החנויות זה נכון אבל משם ולארגון הפגנות זה לא אני. אני אדם נחמד״

עורכי הדין איתי כהן ושלמה חדד שמיצגים את החשוד ביקשו מבית משפט לשחרר את החשוד ממעצר למעצר בית ואמרו שמדובר בבקשה רביעית להארכת מעצרו של המשיב אשר עצור מזה 17 ימים, במהלכם נחקר ומסר גרסה.

המשיב ללא עבר פלילי קודם, אין לו קשר עם רשויות החוק, זהו מעצרו הראשון בחייו. בתיק הזה שוחררו בהסכמה שני חשודים שהחשדות שלהם כמעט זהות לחשדות של המשיב. אחד מהם מפקח ארצי מטעם המשיב, אחד מהם מפקח על אזור ירושלים אשר עבד אצל החשוד.

שנה שלמה הייתה ליחידה החוקרת לעצור אותו והיא בחרה לעצור אותו עכשיו, דבר המעיד על חוסר המסוכנות של המשיב. המשיב לא גרם לפגיעה פיזית, לא נקט באלימות, לא גרם נזק לחנויות. לטעמנו, נקודת האיזון לאחר 17 ימים ולאחר שהוא מסר גרסה השתנתה לטובת שחרורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר