אלפים מאוכזבים

כך הסירה 'גוגל' את היישומון שעקף אותה

הצוות המשפטי של ענקית הטכנולוגיה 'גוגל' הוריד מהרשת בשבוע האחרון יישומון שעקף את המגבלות ופגע ברווחים, זאת למורת רוחם של אלפי משתמשים ; "תודה על התמיכה" (רשת)

(צילום: שאטרסטוק)

המאבק של גוגל: ענקית הטכנולוגיה הורידה בשבוע האחרון אתר מהרשת, לאחר שפגע ברווחיה, זאת למורת רוחם של אלפי משתמשים.

יוטיוב הוא האתר הפופולארי ביותר בעולם לשידור סרטוני וידאו, האתר שייך לגוגל שמפיקה ממנו רווחים של מליארדים מפרסומות. בנוסף, באפליקציה של החברה ישנה אפשרות למינוי פרימיום שמאפשר דילוג על פרסומות ומאפיינים רבים.

אתר בשם YouTube Vanced פיתח אפליקציה מיוחדת שעוקפת את המגבלות הרבות שגוגל יצרה, כך המשתמשים יכולים להנות מהאפליקציה בלי לצפות בפרסומות, לאפליקציה יש עוד מאפיינים ייחודים רבים - חלקם לא קיימים גם ביישומון המקורי.

הורדת היישומון לא נעשתה דרך החנות הרשמית של האפליקציות והגולשים המרובים שרצו להשתמש בה הורידו אותה דרך אתר ייעודי ברשת.

כעת הצוות המשפטי של גוגל הודיע ליוצרי היישומון המשופר כי עליהם להורידו מהרשת, “אנחנו יודעים כי זה לא משהו שהייתם רוצים לשמוע, אבל זה משהו שאנחנו חייבים לעשות. אנו רוצים להודות לכם על כל התמיכה לאורך השנים”, כתבו במכתב רשמי.

בעקבות כך, היוצרים הודיעו כי יורידו כל קישור להורדה מהרשת והשם 'יוטיוב' יוסר מהיישומון, עם זאת, הם הודיעו כי למי שכבר הוריד את האפליקצייה קודם היא תעבוד חלק אך לא תקבל יותר עדכונים.

ההודעה כמובן עוררה זעם רב בקרב הגולשים, ואלפי משתמשים התאכזבו לשמוע כי האפליקצייה שליוותה אותם מבוטלת.על פי הדיווחים, זהו לא המכתב המשפטי היחיד שגוגל שיגרה וחברות נוספות שהשתמשו בשירותי יוטיוב תוך עקיפת חלק מהמגבלות יבלו מכתבי סגירה והתראה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר