בביתו של הרב ארוש

הקצין שסטר וזוכה התפייס עם הילד החרדי

נצ"מ שימי מרציאנו, שעמד נגדו הליך פלילי בגין דחיפה וסטירה לילד חרדי, נפגש בביתו של הרב ארוש עם הילד - והתפייס עימו • במח"ש הוחלט לערער לביהמ"ש המחוזי על ההחלטה לזכותו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יותר משנתיים אחרי אירוע התקיפה של ניצב משנה שימי מרציאנו נגד ילד חרדי, ואחרי זיכויו בבית המשפט, נפגש הקצין הבכיר עם הילד בביתו של הרב שלום ארוש.

עם זאת, למרות זיכויו בבית המשפט השלום, במחלקה לחקירות שוטרים החליטו להגיש ערעור על זיכויו לבית המשפט המחוזי, בשאיפה שיקצוב לו עונש.

כזכור, נגד מרציאנו הוגש כתב אישום בגין "תקיפה סתם" של שני קטינים חרדים, במהלך הפגנה בירושלים, בחול המועד סוכות - לפני כשנה וארבעה חודשים.

בהחלטתה, קבעה השופטת ג'ויה סקפה-שפירא על הסטירה שנתן דחיפת הקטין מרציאנו לקטין החרדי כי "אין חולק שמרציאנו סטר לקטין, אין חולק עוד כי סטירה זו היא הפעלת כוח שלא כדין", היא הדגישה כי "מדובר בשימוש בכוח שלא כדין המבססת עבירת תקיפה", ובכל-זאת החליטה לזכות את מרציאנו.

היא קובעת כי הפלתו ודחיפתו של הקטין בן ה-12 היו "תוך שימוש בכוח סביר" אך הסטירה לאחר שהיה על הארץ מעלה עבירת תקיפה. עם זאת נקבע כי "מדובר היה באירוע של שניות בודדות שנעשה במהלך של אירוע רב משתתפים כאשר עם מעצרו של א' קמה צעקה וקריאות מתלהמות של ההמון.

"בנסיבות העניין השימוש בכוח לא היה חמור אלא מעשה רגעי חד פעמי שלא גרם לחבלה, כפי שניתן לראות בסרטון אפילו לא גרם לא לאחוז בלחיו בכאב. לפיכך המסקנה היא כי הטיפול הראוי בעניינו של הנאשם היה צריך להיעשות במסגרת הדין המשמעתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר