"ספר תורה מהלך"

"הפך למנהיג מלימוד התורה": ח"כ אורבך ספד לשר התורה

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך מימינה, פתח את דיון הוועדה בראשותו בדברי הספד לשר התורה, הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, שעות לפני הלוויה: "היה ספר תורה מהלך" (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

אבל גדול ליהודים: הכאב העצום על אובדן גדול הדור, מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, נגע במיליוני יהודים, בארץ ובעולם. גם במשכן הכנסת, לשם שלח הגר"ח קנייבסקי את נציגי "דגל התורה", הזכירו הבוקר (ראשון) את פועלו.

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך מימינה, פתח את ועדת הכנסת בראשותו בדברי הספד למרן שר התורה:

"בעוד זמן קצר תתקיים הלווייתו של אחד מגדולי הדורות האחרונים שכונה שר התורה, הפך להיות מנהיג מתוך לימוד התורה שלו, הרב קנייבסקי זצ"ל. בנם של קדושים, הסטייפלר זכר צדיק לברכה, בעל ה'קהילות יעקב'", פתח את דבריו.

"הרב היה ספר תורה מהלך וממנו אפשר ללמוד דברים רבים: צניעות ופשטות, נקיות הדעת, יושר ואמת. הוא גר בדירה קטנה וצנועה בבני ברק במשך שנים. ומאותה דירה היה למעשה מפעל חסד של איש אחד. קיבל כל אדם באשר הוא, נותן ברכה או עצה. יחד עם זאת, הרב לא ויתר על לימודו. הזמן שלו היה מדוד וקצוב. גאון אדיר ובעל מידות. אני מאחל לכולנו שנלמד ממסירותו, מצניעותו ומאהבת התורה שלו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ויהא מליץ יושר על עם ישראל", הזכיר אורבך את מורשת הגר"ח קנייבסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר