25 ימי לחימה

רוסיה הפציצה בית ספר בו הסתתרו כ-400 אנשים

הרשויות המקומיות באוקראינה מדווחות הבוקר כי רוסיה הפציצה בית ספר לאומנות בעיר מריופול שם הסתתרו כ-400 אנשים - גברים, נשים וטף. טרם ידוע מספר הנפגעים (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ההפצצות בקייב, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

25 ימי לחימה באוקראינה: הרשויות המקומיות מדווחות הבוקר (ראשון) כי רוסיה הפציצה בית ספר לאומנות בעיר מריופול שם הסתתרו כ-400 אנשים - גברים, נשים וטף.

מתחת להריסות בית הספר נמצאו קורבנות אך עד כה טרם ידוע מה מספר הנפגעים המדויק. נשיא אוקראינה, ולודימיר זלנסקי תקף ואמר כי המצור על מריופול הוא "טרור שייזכר מאות שנים קדימה".

מריופול היא עיר נמל אסטרטגית באוקראינה והיא נתונה במצור של רוסיה כבר מזה כמה ימים, כאשר לטענת הרשויות בעיר עד כה נלקחו בכוח אלפים מתושבי העיר לרוסיה.

המלחמה הדיפלומטית בין המדינות ממשיכה גם היא במלוא עוזה. אמש הגיב שר החוץ הסיני לאזהרתו של הנשיא ביידן את סין כי לא תספק או תעזור לרוסיה במלחמה: "סין תמיד סייעה לשמור על השלום והתנגדה למלחמה", אמר, "הזמן יוכיח שסין נמצאת בצד הנכון של היסטוריה".

עם זאת, אמש שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, טען כי רוסיה תחזק את הקשרים עם סין: "בתקופה שבה המערב מערער באופן בוטה את כל היסודות שעליהם מבוססת המערכת הבין-לאומית, אנחנו, כשתי מעצמות גדולות, צריכים לחשוב איך להמשיך בעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר