"נרגש מאד"

תרומת מח העצם שנתן יועץ התקשורת צלחה

מנהל מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות, אבי בלומנטל, נמצא מתאים לתרומת מח עצם לילד בן 11. אמש, כשנה לאחר ההשתלה, התבשר בלומנטל כי ההשתלה נקלטה (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אסתי רובינשטיין 'עזר מציון')

מנהל מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות, יועץ התקשורת אבי בלומנטל, נמצא מתאים לתרומת מח עצם לילד בן 11. אמש (חמישי), כשנה לאחר ההשתלה, התבשר בלומנטל כי ההשתלה נקלטה במאת האחוזים והילד מרגיש מצוין.

הילד שחלה בלוקמיה נזקק לתרומת מח עצם שתאפשר את החלמתו. הוא המתין למציאת תורם מתאים ומי שנמצא עם DNA זהה שבאופן שיאפשר את ההשתלה היה לא אחר מיועץ משרד הבריאות לציבור החרדי.

לפני כשנה, כשהתבשר בלומנטל כי בינו לבין הילד בן נמצאה התאמה הוא הוזעק מיידית לטובת תרומת מח העצם ובפוסט שפרסם אשתקד כתב: "בעוד זמן לא רב, תאי אב הנאספים ממני ברגעים אלו, יזרמו בעורקיו של ילד קטן שנמצאתי מתאים לו לתרומה, ויעניקו לו בעזרת השם חיים חדשים".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר אבי בלומנטל: "כמובן שאני נרגש מאוד על הזכות שנפלה בחלקי. אני מרגיש כמו אדם שמילא לוטו רק שהפרס הגדול הוא הענקת חיים. המסר והבקשה שלי לכולם היא להצטרף למאגר באמצעות מתן דגימת רוק קטנה. הפענוח של כל דגימה גם כרוך בעלות כספית ולכן מצווה לתרום למאגר מח העצם, יותר דגימות מאפשרות יותר השתלות ויותר הצלת חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר