"האימא בכתה"

הישיבה החרימה את חתונת תלמיד: "חשש למודרניות"

הנהלת הישיבה אסרה על תלמידי הישיבה להשתתף בחתונת חבריו. האם בכתה והתחננה אך מאום לא הועיל • יוזמה של הקלידן ברגע האחרון, הצילה את המצב ואת המבוכה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
חתונת בחור הישיבה (צילום: אבי פרטיג)

מי כעמך ישראל: ישיבה חסידית מפורסמת בעיר ירושלים אסרה על בחורי הישיבה להשתתף בחתונת אחד מבחורי הישיבה. הסיבה: חשש מחתונה 'מודרנית'.

אל האירוע, שהתקיים בסוף השבוע האחרון באולם מקומי בעיר בית שמש, הגיעו רק בני המשפחה ללא חברי החתן מהישיבה בה למד, זאת למרות תחנונים של אם החתן האלמנה, בפני צוות הישיבה שהחתונה תהיה לפי הקו הרוחני של הישיבה.

בעקבות כך, הקלידן יוחנן אורי שהופקד על החלק המוזיקלי, העלה פרסום במאות קבוצות WhatsApp חרדיות וקראו למי שיכול לבוא ולשמח את החתן והכלה ביום המאושר בחייהם.

ואכן, תוך זמן קצר האולם התמלא בעשרות בחורי ישיבה ואברכים מכל רחבי הארץ שבאו במטרה אחת לשמח ולעלות חיוך על פניהם של החתן והכלה.

אחד מחבריו של החתן סיפר ל'כיכר השבת': "שעות קודם החתונה עסקנים ורבנים ניסו לשכנע את את צוות הישיבה לחזור בהם מהחרם על החתונה אך זה לא עזר, גם כשהאימא האלמנה בכתה בדמעות לרבני הישיבה בטלפון הם לא הסכימה לחזור בהם".

"החתן והכלה היו שבורים מאוד, עד שעשרות בחורי ישיבות ואברכים שנחשפו לסיפור התגייסו ובאו לשמח את החתן והכלה. היה חתונה מלאת שמחה חסידית על טהרת הקודש. צריך להוקיע את המעשים הנבזים הללו", אמר לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר