תא טרור?

חמישה ממשפחת המחבלים נעצרו לחקירה

המשטרה עצרה 5 חשודים בסיוע למחבלים שביצעו את פיגוע הירי בחדרה. שלושה מהחשודים הם ערבים ישראלים, תושבי אום אל פחם, בהם אחיו של אחד המחבלים (חדשות, ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אחד העצורים

המשטרה עצרה הלילה (שני) חמישה חשודים בסיוע לשני המחבלים שביצעו אמש את פיגוע הירי בחדרה בו נרצחו שני לוחמי מג"ב. שלושה מהחשודים הם ערבים ישראלים, תושבי אום אל פחם, בהם אחיו של אחד המחבלים. במשטרה בודקים מה מידת מעורבותם בפיגוע, ואם אכן מדובר בתא טרור פעיל בשטחי ישראל.

שני המחבלים הרוצחים מחדרה הם איברהים ואיימן אגבריה, בני דודים מאום אל פחם, אחד מהם הואשם ב-2016 בניסיון הצטרפות לדאעש, הארגון שגם קיבל על עצמו את האחריות על הפיגוע. גם בפיגוע בשבוע שעבר בבאר שבע בו נרצחו ארבעה בני אדם, המחבל היה בהשראת ארגון הטרור הרצחני דאעש.

כוחות משטרה ומג"ב פעלו באזור אום אל פחם בעקבות הפיגוע, בהם יחידות מיוחדות ומסוקים רבים. המפכ"ל קובי שבתאי והשר לביטחון הפנים עמר בר-לב הגיעו לזירה זמן קצר לאחר הרצח.

משפחותיהם של המחבלים טוענות, כי לא ידעו מאומה על תוכניותיהם של בני הדודים ולטענתם שמעו על הפיגוע מאנשים אחרים. מנגד באום אל פחם היו גם שבירכו על הפיגוע וטענו כי הוא הגיע בעקבות המאבק בשכונת שמעון הצדיק והנטיעות בנגב.

שני הנרצחים בפיגוע בחדרה הם לוחמי מג"ב רש"ט יזן פלאח (19) מכסרא סמיע בגליל העליון ורש"ט שיראל אבוקרט (19) מנתניה, הי"ד. בהודעת מג"ב נמסר, כי פלאח התגייס לפני כשנה ואבוקרט לפני כחצי שנה. שניהם שירתו בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר